استخر بادی

استخر بادی خانوادگی بست وی مدل 54336

از {{model.count}}

bestway 54336 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی بست وی یکی از جدید ترین استخر بادی خانگی برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. استخر بادی خانوادگی دارای صندلی بادی و جا لیوانی متصل شده به بدنه بوده و برای ریلکس کردن سنین بزرگسال نیز بسیار موثر خواهد بود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و برای استفاده در فضای باز نیز کاربردی خواهد بود از همین رو گزینه مناسبی برای فصول گرما خواهد بود.

استخر بادی خانوادگی بست وی با صندلی و جا لیوانی متصل شده از جدید ترین استخر بادی خانگی برای تفریحات آبی و توپی تابستانی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر این کالا قابل مشاهده بوده به صورت L شکل می باشد که یک طرف آن در قسمت داخل یک صندلی بادشو با دریچه هوای مجزا در نظر گرفته شده است. این صندلی بادشو تحمل وزن خوبی داشته و بزرگسالان نیز می توانند از آن برای ریلکس کردن در آب استفاده نمایند. یک جا لیوانی روی لبه استخر نیز تعبیه شده که از آن می توان برای قرار دادن بطری نیز استفاده نمود.

بدنه اصلی توسط دو دریچه باد مجزا راه اندازی شده و ابعاد باد شده آن به 231 در 231 با ارتفاع 51 سانتی متر می رسد از همین رو تا مقدار 282 لیتر آب را در درون خود جای خواهد داد. استخر بادی صندلی دار بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی با ساختار دو لایه محسوب می شود. این متریل برای تمامی انواع استخر بادی استفاده شده و به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. برای خرید استخر بادی خانوادگی و صندلی دار بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس سایت مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

استخر بادی یکی از محصولات بسیار پر استفاده و پرکاربرد می باشد که با خرید آن در فصل تابستان می توانید یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید و کودک شما در فصل تابستان از آن برای آب تنی و شنا کردن استفاده کند. البته استخر باید تنها برای آب تنی در فصل تابستان استفاده نمی شود بلکه دارای یک سری کاربرد های دیگر نیز هست که در ادامه به صورت مفصل راجع به این موضوع توضیحات دقیقی را به شما ارائه خواهیم داد. استخر بادی در انواع مختلفی ساخته شده است که در ادامه این موضوع را نیز بیشتر توضیح می دهیم.

این استخر بادی ساخت برند نام آشنای بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندکان بزرگ و مطرح لوازم بادی است که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است و توانسته نظر بسیاری از افراد الخصوص کودکان را نسبت به خودش جلب کند. با توجه به اینکه این محصول طرفدار های زیادی را نسبت به خودش جلب کرده است بست وی در مدل های مختلفی استخر را تولید کرده که بتواند سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود بکند. بست وی در تقابل با اینتکس که آن هم یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات است توانسته بهترین عملکرد را نشان دهد.


طراحی و ساخت استخر بادی خانوادگی بست وی مدل 54336

طراحی و ساخت این استخر بادی به گونه ای است که این استخر بادی را نسبت به تمام استخر بادی های موجود در بازار متمایز کرده است. این استخر بادی دارای طراحی چند ضلعی دارد که طراحی آن بسیار خاص و ویژه است. این استخر یک مربع است که قسمتی از آن حذف شده است همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این طراحی در استخر بادی بسیار خاص می باشد که طراحی بسیار نزدیک به L دارد. بست وی در طراحی بدنه استخر بادی از طرح برگ استفاده کرده است که جلوه زیبایی به استخر بادی خانواده داده است. بست وی بر روی این استخر بادی یک عدد صندلی بادی قرار داده است که در کنار آن نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است.

این استخر بادی دارای دو لایه باد شو چسبیده بهم است که از طریق دریچه باد های جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند که یک مزیت برای استخر بادی محسوب می شود در صورت آسیب دیدن یکی از این لایه های باد شو باد لایه دیگر نیز خالی نمی شود و همچنین تعمیر استخر بادی نیز به مراتب راحت تر  می شود. برای جلوگیری از آسیب دیدگی از این محصول بهتر است که قبل از استفاده و باد کردن این استخر بادی بست وی، زمین مورد استفاده را تمیز کرده تا شی تیزی به آن برخورد نکند.


متریال استخر بادی بزرگ صندلی دار بست وی 

متریال به کار رفته در ساخت این استخر بادی یکی از بهترین متریال ها می باشد. بست وی در تولید این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به گونه ای است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به کودک شما در زمان استفاده نمی رساند. شایان ذکر است که پی وی سی وینیل استخر بادی بست وی مقاومت بالایی در برابر فشار، دمای آب و تابش نور خورشید از خودش نشان می دهد. تنها مشکلی که برای بدنه استخر ممکن است پیش بیایید آن هم اثابت شی تیز به استخر می باشد که در صورت برخورد شی تیز می توانید آن را تعمیر کنید و مجدد از آن استفاده کنید. پی وی سی رایج ترین متریال استفاده شده در استخر بادی و یا دیگر محصولات بادی می باشد که بهترین عملکرد را برای محصولات بادی از خودش نشان داده است. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی صندلی دار بست وی مدل 54336

بست وی این استخر را مناسب برای خانواده تولید کرده است، البته که این استخر مناسب برای استفاده بالای 3 سال می باشد که برای سن کمتر از سه سال نیز بست وی یک سری محصولات متفاوت را نیز تولید کرده است که مناسب برای استفاده کودکان و نوزادان می باشد. این استخر بادی بست وی دارای ابعادی برابر با 231 در 231 با ارتفاع 51 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استخر بادی خانواده می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر بادی می توانید در فضای باز به عنوان مثال حیاط منازل، باغ و ویلا استفاده کنید. ظرفیت این استخر بادی نیز برابر است با 282 لیتر است که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی خانواده است. ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کم حجم است و در صورت باد نشده آن را به راحتی می توانید حمل کنید. وزن کلی این استخر بادی خانوادگی نیز برابر است با 4.4 کیلوگرم که وزنی ایده آل برای استخر بادی می باشد.


خرید استخر بادی خانوادگی بست وی مدل 54336

برای خرید استخر بادی خانوادگی بست وی صندلی دار می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی می باشد که محصولات این دو برند را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت به صورت عمده و خرد بفروش می رساند. مستر اینتکس تمامی محصولات خود را به صورت تلفنی، اینترنتی و همچنین حضوری بفروش می رساند و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح بسیار مهیج برای خود و یا کودک خود مهیا کنید و از آن در خانه، ویلا و یا محل های دیگر استفاده کنید.


پرسش های متداول

  • آیا می توان از این استخر بادی بست وی به عنوان استخر توپ استفاده کرد؟

بله. به دلیل حجم و ابعاد داخلی این استخر، امکان استفاده به عنوان استخر توپ برای کودکان فراهم خواهد بود. از طرفی به دلیل مجزا بودن دریچه هوای صندلی بادی درون استخر این اجازه را به شما خواهد داد تا با عدم باد کردن آن فضای بیشتری برای پر کردن توپ داشته باشید.

  • آیا تکیه دادن به دیواره های استخر به آن آسیب وارد می کند؟

خیر. در صورت تکیه دادن ساده بدون فشار های بیش از حد، آسیبی به استخر وارد نخواهد شد اما دقت داشته باشید که از پرش روی دیواره ها و یا نشستن روی لبه استخر خودداری کنید.

طول
231 سانتی متر
عرض
231 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
282 لیتر
وزن
4.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی بادشو
دارای جا لیوانی
مناسب برای سنین مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...