استخر بادی

استخر بادی خانوادگی بست وی مدل 54153

از {{model.count}}

bestway 54153 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی بست وی یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات روزمره در فضای باز و در فصول گرما بوده که دارای صندلی و تکیه گاه بادشو به همراه محفظه بطری آب می باشد. این استخر بادی خانگی بست وی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی خانوادگی بست وی یکی از با کیفیت ترین و بزرگ ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت بست وی جهت تفریحات آبی سنین مختلف و خانواده های کم جمعیت محسوب می شود. این استخر بادی طراحی بدنه 5 ضلعی داشته و از دو رنگ سفید و آبی برای آن استفاده شده است. برای این استخر بادی خانگی از دو تکیه گاه و دو نشیمنگاه بادی سرخود استفاده شده که هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شوند تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. علاوه بر این دو محفظه مخصوص بطری نیز روی لبه استخر تعبیه شده که برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر بادی بست وی خانوادگی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 213 سانتی متر ، عرض: 207 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. با توجه به این ابعاد میزان ظرفیت آب استخر به 702 لیتر رسیده که با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد. استخر بادی بزرگ بست وی ساخته شده از جنس و متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد از همین رو می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

از ویژگی های خوب این متریال می توان به قابلیت تعمیر و همچنین انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. برای خرید استخر بادی خانوادگی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
213 سانتی متر
عرض
207 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
ظرفیت آب
702 لیتر
وزن
5.35 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادشو
دارای دو تکیه گاه بادشو
دارای دو محفظه بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...