استخر بادی

استخر بادی خانواده بست وی مدل 54409

از {{model.count}}

bestway 54409 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده بست وی، از جدید ترین استخر بادی عمیق عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با صندلی بادشو سرخود بوده که برای سنین کودکان و بزرگسالان جهت تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در آب تولید شده است. این محصول دارای دیواره دو جداره و دریچه تخلیه آب بوده و بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرما و حتی در برابر نور آفتاب می باشد.

استخر بادی خانواده بست وی با صندلی بادشو، یکی از جدید ترین استخر بادی تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در فصول گرما برای سنین کودکان و بزرگسالان تولید شده است. استخری با طراحی بدنه بیضی شکل که دو طرف دیواره آن از پوشش شفاف به عنوان پنجره و برای قسمت کف از طرح زیبا و جذابی استفاده شده است. از ویژگی های کاربردی در این استخر بادی می توان به عمق مناسب آن، داشتن دو صندلی بادشو متصل به کف با دریچه باد مجزا و همچنین محفظه بطری و قمقمه روی لبه بدنه اصلی اشاره کرد.

ابعاد استخر بادی عمیق بست وی برابر با (طول: 270 سانتی متر، عرض: 198 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و تمام قسمت های باد شده را شامل می شود. فضای داخلی ظرفیت آب 821 لیتر داشته که با داشتن فشار آب مناسب در بازه زمانی کوتاهی پر خواهد شد. این استخر با وجود ظرفیت آب بالای خود نیازی به پمپ تصفیه نخواهد داشت. استخر بادی تابستانی بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس و متریال ساخت استخر بادی خانگی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه تولید شده که مقاومت لازم را در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. این متریال با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکی جمع شود. قابلیتی که به مصرف کنندگان اجازه حمل راحت با کمترین اشغال فضا را خواهد داد. برای خرید استخر بادی خانواده بست وی مدل صندلی دار می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۲۷۰ سانتی متر
عرض
۱۹۸ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۸۲۱ لیتر
وزن
۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
کف طرح دار
دیواره شفاف
دارای صندلی بادی
محل قرارگیری بطری
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...