استخر بادی

استخر بادی خانواده بست وی طرح پرنسس مدل 91049

از {{model.count}}

bestway 91049 inflatable family pool disney

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده بست وی با طرح پرنسس دیزنی از سری محصولات بادی bestway می باشد که تولید سال 2020 بوده و از طراحی بدنه بسیار زیبایی برخوردار می باشد. ابعاد این استخر به گونه ای است که مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. استخر بادی مستطیلی بست وی دارای بدنه ای به رنگ صورتی بوده و جنس بدنه آن نیز از وینیل است. در ادامه مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده خواهید نمود.

استخر بادی خانواده بست وی مدل 91049 یکی از جدید ترین محصولات بادی کمپانی bestway می باشد که در سال 2020 برای اولین بار تولید و روانه بازار گردید. این محصول، وسیله ی تفریحی مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد قابل استفاده برای بزرگسالان نیز است. استخر بادی خانوادگی بست وی دارای فرم مستطیلی شکل می باشد. رنگ بدنه آن نیز در قسمت دیواره داخلی به رنگ صورتی روشن، لبه آن به رنگ صورتی سیر و دیواره بیرونی آن نیز دارای طرح پرنسس می باشد که طراحی این طرح با شرکت دیزنی است.

از  این محصول می توان در فضا های مختلفی همانند بالکن، حیاط و یا پشت بام منزل استفاده نمود. همچنین به دلیل پرتابل بودن، به آسانی قابل حمل بوده و می توان آن را با خود به مکانی دیگر منتقل نمود. بدنه ای که این استخر بادی بزرگ دارد از وینیل تولید شده است. این بدنه از مقاومت بسیار خوبی در مقابل نور خورشید برخوردار می باشد و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور خورشید، هیچ گونه مشکلی و یا تغییر رنگی برای آن به وجود نخواهد آمد. تنها باید مراقب بود تا شئ تیز با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. لازم به ذکر است که قابلیت تعمیر، یکی از مزیت های این استخر بادی محسوب می شود.

شرکت بست وی این استخر خانواده را در ابعادی همچون طول: 262 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر تولید کرده است. ظرفیت آب آن نیز 890 لیتر بوده که با وجود دریچه تخلیه آب قرار داده شده در قسمت کف استخر، به راحتی می توان آب درون استخر بادی را تخلیه کرد. ابعاد بسته بندی این استخر و وزن آن بسیار مناسب می باشد و به افراد امکان جابجایی راحت آن را می دهد. شما می توانید این استخر را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
890 لیتر
وزن
3.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...