استخر بادی

استخر بادی توپ کودک بست وی مدل 93541

از {{model.count}}

bestway 93541 baby inflatable ball pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی توپ کودک بست وی مدل 93541 استخر بادی ساخته شده برای کودکان به همراه توپ عرضه میگردد. این استخر بادی توپ بست وی دارای اعبادی برابر با 84×89 سانتی متر می باشد. برای خرید این استخر بادی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی توپ کودک بست وی مدل 93541 از سری استخر توپ های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید میکند. این استخر بادی یکی از محصولات پر طرفدار این برند می باشد که دارای ساختاری بسیار جالب می باشد، به همراه این استخر بادی یک سری توپ نیز عرضه میگردد که تعداد این توپ ها به 15 عدد میرسد. بدنه استخر بادی توپ بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد.

ابعاد این استخر توپ بادی کودک بست وی برابر است با 84 سانتی متر به ارتفاع و 89 سانتی متر به قطر که ابعادی مناسب برای استخر بادی کودک می باشد. برای باد کردن این استخر بادی کودک می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس استفاده کنید. با خرید این محصول یک تفریحی بسیار شاد برای کودک خود در داخل خانه و یا حیاط منازل خود فراهم می کنید که در فصل تابستان می توانند از آن استفاده کنند. این استخر بادی دارای سایه بان می باشد که از تابش نور خورشید در زمان استفاده میتوانید در امان بمانید. برای خرید استخر بادی توپ کودک بست وی مدل 93541 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
۸۴ سانتی متر
ارتفاع
۸۹ سانتی متر
وزن
۴۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای توپ رنگی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...