استخر بادی

استخر بادی توپ کودک بست وی مدل 52268

از {{model.count}}

bestway 52268 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی توپ کودک بست وی با طرح ماشین بستنی فروش، از مهیج ترین استخر بادی توپ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای طراحی جذاب و کودک پسندانه ای می باشد. این محصول دارای توپ و اسباب بازی پلاستیکی کوچک بدون مواد مضر بوده و می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید.

استخر بادی توپ کودک بست وی با طرح ماشین بستنی فروشی، یکی از فانتزی ترین و جذاب ترین استخر توپ بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات روزمره کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه مشابه یک ماشین داشته و یک طرف آن به عنوان مغازه بستنی طراحی شده تا جذابیت بیشتری برای فرزندان شما داشته باشد. همراه این استخر بادی توپ بچه گانه 10 عدد توپ رنگی و دو عدد بستنی پلاستیکی جهت تفریحات بیشتر کودکان قرار داده شده است.

ابعاد باد شده این استخر بادی توپ برابر با (طول: 122 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده و دارای وزن بسته بندی 1.9 کیلوگرمی می باشد از همین رو با توجه به انعطاف بالای متریال بدنه اصلی، در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا حمل شود. استخر بادی طرح ماشین بست وی به دلیل داشتن متریالی از نوع PVC قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را نیز داشته تا در صورت وارد شدن آسیب های احتمالی اعم از برخورد اشیای تیز، قابل ترمیم باشد. برای خرید استخر بادی توپ کودک بست وی می توان به روش حضوری و یا غیر حضوری از سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۲۲ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای ۱۰ عدد توپ بست وی
دارای اسباب بازی بادی و پلاستیکی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...