استخر بادی

استخر بادی توپ بچگانه بست وی مدل 52261

از {{model.count}}

bestway 52261 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی بچگانه بست وی با طرح شیر، یکی از جدید ترین استخر بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که به همراه 50 عدد توپ رنگی با کیفیت و بدون مواد مضر در نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای بدنه ای با دو رینگ بادشو و کف باد شونده به وسیله دریچه باد مجزا بوده از همین رو محلی راحت و نرم برای تفریحات فرزندان بالای 2 سال شما فراهم خواهد کرد.

استخر بادی توپ بچگانه بست وی با طرح شیر، یکی از جدید ترین استخر توپ بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات روزمره کودکان بالای 2 سال محسوب می شود. این محصول دارای طراحی بدنه گرد با طرح عروسکی بوده و از بدنه اصلی با دو رینگ بادشو برخوردار می باشد بنابراین برای راه اندازی این استخر می توانید از دو دریچه هوای مجزا اقدام به باد زدن کنید. از ویژگی های کاربردی دیگر در طراحی بدنه می توان به کف بادشو و مشبک آن اشاره کرد. این قسمت محلی نرم برای نشستن کودکان شما ایجاد کرده و توسط دریچه هوای مجزا به راحتی باد می شود.

جنس بدنه این استخر بادی توپ کودک از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت کف از ساختار دو لایه استفاده شده است. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب نیز مقاوم خواهد بود. از همین رو می توانید از این کالا به عنوان استخر آب نیز استفاده نمایید. متریالی با وزن 1.8 کیلوگرمی و انعطاف پذیری بالا که موجب جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد. ابعاد بادشده استخر بادی توپ ارزان برابر با (طول: 111 سانتی متر، عرض: 98 سانتی متر، ارتفاع: 61.5 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 80 لیتر خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم استفاده از این استخر به عنوان استخر توپ و استخر آب در دسترس بوده و در کنار استخر نیز 50 عدد توپ رنگی با متریالی با کیفیت و بدون پلیسه قرار داده شده است. جهت خرید استخر بادی توپ بچگانه بست وی می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت کنید.

طول
۱۱۱ سانتی متر
عرض
۹۸ سانتی متر
ارتفاع
۶۱.۵ سانتی متر
وزن
۱.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای ۵۰ عدد توپ بست وی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...