استخر بادی

استخر بادی توپ بچه گانه بست وی مدل 52278

از {{model.count}}

bestway 52278 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی بچه گانه بست وی با طرح ماشین بولدوزر، یکی از جدید ترین استخر توپ بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به همراه 25 عدد توپ رنگی به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول از یک اتاقک مخصوص برای بازی کودکان با ظرفیت 2 نفر بهره برده و یک بیل مکانیکی متحرک دارد که توسط بند مخصوص خود قابلیت بالا پایین شدن را خواهد داشت.

استخر بادی توپ بچه گانه بست وی با طرح ماشین بولدوزر، یکی از جدید ترین استخر توپ بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده سنین بالای 2 سال تولید شده است. این محصول همانطور که در تصاویر خود پیداست طراحی ظاهری مشابه یک ماشین را داشته و از یک اتاقک با پنجره های توری بهره می برد. این اتاقک محل قرار گیری توپ های کوچک بوده و می تواند برای 2 نفر به صورت همزمان استفاده شود. همچنین یک بیل مکانیکی نیز در قسمت جلوی استخر تعبیه شده که توسط بند مخصوص خود قابلیت بالا پایین شدن را دارد.

استخر بادی توپ ارزان بست وی دارای ابعاد باد شده (طول: 198 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده و در یک پکیج با وزن 710 گرم بسته بندی شده است. این محصول به همراه خود 25 عدد توپ رنگی تولید شده از PVC بدون مواد مضر داشته و بر خلاف توپ های کوچک موجود در بازار فاقد پلیسه می باشد تا در سرگرمی بیشتر فرزندان شما نقش بسزایی داشته باشد.

استخر بادی توپ کودک بست وی از متریال PVC وینیل با ساختار دو لایه تولید شده و در برابر نور آفتاب و برخورد آب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. این متریال انعطاف بالایی داشته تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته باشد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی توپ بچه گانه بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۹۸ سانتی متر
عرض
۱۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
وزن
۷۱۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای ۲۵ عدد توپ بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...