استخر بادی

استخر بادی بچگانه سایبان دار بست وی مدل 52162

از {{model.count}}

bestway 52162 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه سایبان دار طرح قورباغه یک استخر بادی با کف باد شو می باشد که مناسب برای استفاده نوزادان و خردسالان بوده که از یک سایبان بادی نیز برخوردار است و مانع از برخورد تابش مستقیم خورشید با پوست کودک می شود. بدنه این استخر بادی کودک از وینیل می باشد. در ادامه مطلب می توانید جزئیات دقیق تری را از این محصول مطالعه بفرمایید.

استخر بادی بچگانه سایبان دار بست وی مدل 52162 از جدید ترین و آخرین مدل های استخر بادی های شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و خاصی برخوردار است. این استخر بادی کودک همانطور که از ظاهرش در تصاویر پیداست مناسب استفاده کودکان، خردسالان و نوزاد ها می باشد. استخر بادی بست وی دارای بدنه ای به شکل دایره ای بوده و رنگ قسمت حوضچه استخر به رنگ زرد می باشد و قسمت کف آن نیز به صورت باد شو طراحی شده است. کف باد شو این استخر سبب می شود تا سطحی نرم و بی خطر در اختیار کودکان قرار گرفته و در هنگام افتادن آن ها درون استخر از آسیب دیدن کودکان جلوگیری بنماید.

این محصول همانطور که می دانید دارای یک سایه بان نیز می باشد. ساختار این سایه بان نیز همانند بدنه استخر بادی بچه گانه به صورت بادی طراحی شده است. رنگ سایه بان به رنگ سبز بوده و به شکل یک قورباغه طراحی شده است. این سایبان می تواند در هوای آفتابی بسیار مفید واقع شده و از برخورد نور مستقیم خورشید با پوست کودکان جلوگیری کرده و مانع از آفتاب سوختگی آن ها شود. استخر بادی کودک بست وی در ابعادی از جمله طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر و ارتفاع: 71 سانتی متر طراحی شده است که ظرفیت آب آن نیز 33 لیتر می باشد.

بدنه استخر همانند دیگر محصولات بست وی از وینیل تولید شده است که دارای مقاومتی بسیار خوب در مقابل نور خورشید داشته و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل تابش مستقیم خورشید هیچگونه تغییر رنگ و یا تغییر حالتی در آن به وجود نخواهد آمد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل فرموده و یا از طریق سایت اقدام به خرید تمامی محصولات بفرمایید.

طول
107 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
ظرفیت آب
33 لیتر
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...