استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 91007

از {{model.count}}

bestway 91007 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین استخر بادی کودک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل استفاده از طرح انیمیشنی و رنگ های جذاب از فروش خوبی برخوردار بوده است. این محصول برای آبتنی کودکان بالای 2 سال گزینه مناسبی محسوب شده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی بچگانه بست وی با طرح میکی ماوس، یکی از سبک ترین و کمجا ترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آبتنی سنین بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای طراحی بدنه گرد بوده و از سه رینگ بادشو با دریچه هوای مجزا برخوردار است بنابراین توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. این کالا ساختار کف ساده داشته بنابراین در صورت استفاده در سطوح مختلف بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید.

ابعاد استخر بادی خانگی کودک برابر با (قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و تا مقدار 140 لیتر آب در خود جای می دهد. این محصول بدنه ای ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل داشته که متریالی سبک و منعطف برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر محسوب می شود. این نوع جنس بدنه قابل تعمیر بوده و در صورت استفاده در برابر آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 900 گرمی عرضه می شود. برای خرید استخر بادی بچگانه طرح میکی ماوس بست وی کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۰ لیتر
وزن
۹۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...