استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51005

از {{model.count}}

bestway 51005 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه با طرح موجودات دریایی، یک استخر با بدنه ای شفاف و ساختار دایره ای شکل می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این استخر بادی کودک از بدنه ای با جنس وینیل برخوردار بوده و ساختار دیواره آن نیز به صورت رینگی طراحی شده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده بنمایید.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51005 از دیگر تولیدات bestway می باشد که از سری جدید ترین استخر بادی های تولید شده توسط این شرکت به شمار می رود. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و علاوه بر آن از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و به همین دلیل توانسته است تا فروش بسیار خوبی را در سال 2020 پشت سر بگذارد.این استخر بادی کودک دارای ساختار دایره ای شکل و بدنه ای به شکل رینگی سه طبقه می باشد. بدنه آن به صورت شفاف طراحی شده است و دارای طرحی از موجودات دریایی بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی از PVC تولید شده و مقاومت خوبی را در مقابل تابش مستقیم آفتاب دارا است. 

کودکان می توانند به وسیله استخر بادی در کنار دوستان خود اوقات فراغت پر از نشاطی را سپری بنمایند. همچنین این محصول مناسب ترین جایگزین برای بازی های بی تحرک کامپیوتری بوده و می تواند برای سلامت روان کودکان نیز بسیار مفید باشد. ابعاد این محصول تشکیل شده از قطر: 183 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر است. ظرفیت آب آن نیز 317 لیتر می باشد. از مزیای این استخر بادی می توان به وزن و ابعاد بسته بندی بسیار مناسب آن اشاره نموده که به تمامی افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی استخر بادی بست وی را حمل و جا به جا بنمایند. برای دریافت راهنمایی در مورد خرید استخر بادی و مشاوره درباره قیمت استخر بادی می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
317 لیتر
وزن
1.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه شفاف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...