استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 56493

از {{model.count}}

intex 56493 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس طرح آکواریوم از سری تولیدات شرکت اینتکس بوده که تولید آن مربوط به سال 2021 می باشد و یکی از جدید ترین استخر بادی های موجود در ایران محسوب می شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر از این استخر بادی کودک اینتکس می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 56493 یک استخر بادی شش ضلعی با طرح آکواریوم می باشد که این محصول با کمی بروزرسانی در طراحی بدنه در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این محصول به علت طراحی بسیار جذاب و فرم منحصر به فردی که دارد توانسته است تا فروش خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از محصولات پر فروش شرکت اینتکس در سال 2021 تبدیل شود. همانطور که عنوان شد این محصول دارای ظاهری به شکل یک 6 ضلعی بوده و در قسمت دیواره بیرونی خود دارای طرح هایی از موجودات دریایی می باشد که این نوع از طراحی بدنه برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قسمت بدنه این محصول همانند تمامی محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید می باشد و به هیچ عنوان در زیر نور آفتاب دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد. یکی از مزیت های بسیار خوبی که این استخر بچگانه دارا می باشد این است که دارای کف باد شو بوده که می تواند از به وجود آمدن مشکل برای کودکان در حین افتادن جلوگیری کند و سطحی بسیار نرم و ایمن را در اختیار کودکان قرار داده است.

جنس کف استخر نیز همانند دیواره آن تولید شده از وینیل می باشد. تنها موردی که بایستی آن را رعایت کنید تا مشکلی برای استخر شما به وجود نیاید این است که از برخورد اجسام تیز و بُرنده با بدنه استخر جلوگیری نمایید. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 191 سانتی متر، عرض: 178 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر است. ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار مناسب بوده که این امر سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی استخر خود را در هنگام نیاز به مکانی دیگر منتقل بنمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استخر بادی بچه گانه و یا سایر محصولات بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 56493 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است، استخر بادی این روزها به محبوبیت بالایی در بین عموم مردم رسیده است زیرا استخر بادی در انواع سایزهای مختلف، طراحی و اشکال مختلف ساخته شده است که مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد.

این استخر بادی یکی از جدیدترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که در طراحی آن از رنگ های شاد استفاده کرده است که در ادامه، بخش توضیحات طراحی و ساخت بیشتر راجع به این موضوع توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. همانطور که گفته شد این محصول دارای محبوبیت بالایی است و همچنین شرکت های تولید کننده این لوازم نظیر، اینتکس و بست وی شروع به نو آوری در طراحی و اشکال کردند تا بتوانند نظر افراد را نسبت به محصولات خود جلب کنند و سهم بیشتری از فروش را از آن خود کنند.


طراحی و ساخت استخر بادی 6 ضلعی اینتکس مدل 56493

همانطور که در پاراگراف بالا گفته شد این محصول دارای طراحی بسیار خاص و شیک است. اینتکس بر روی بدنه این محصول طرح اقیانوس را طراحی کرده است که در این اشکال از رنگ های شاد و جذاب استفاده کرده است تا بتواند نظر هر فردی را نسبت به محصولات خودشان جلب کنند. ساختار کلی اکثر استخر های بادی به صورت گرد، مستطیل و مربع هستند اما این استخر بادی به صورت 6 ضلعی طراحی شده است که در بین استخر بادی ها یک وجه تمایز در نظر گرفته می شود و این طراحی در بین تعداد کمی از استخر بادی ها مشاهده می شود. ساختار بدنه استخر بادی اینتکس به این صورت است که از طریق 3 عدد قسمت باد شونده که هر کدام از آنها به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند ساخته شده است، این موضوع طول عمر استخر بادی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. کف این محصول نیز به صورت باد شو طراحی شده است که در هنگام استفاده کودک شما احساس راحتی میکند.


ابعاد استخر بادی کودک اینتکس مدل 56493

این استخر یکی از بزرگترین و مرتفع ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد و در هیچ محصولی از شرکت اینتکس و بست وی این ابعاد را نخواهید یافت. ابعاد کلی این استخر بادی کف باد شو اینتکس برابر است با 191 سانتی متر به طول، 178 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 61 سانتی متر می باشد که این ارتفاع در اکثر استخر بادی های سایز بزرگ موجود در بازار برابر با 56 سانتی متر می باشد. وزن کلی استخر بادی کف باد شو کودک اینتکس برابر با 4500 گرم است که وزنی ایده آل و مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آب برابر با 1200 لیتر می باشد، برای تخلیه سریع و راحت آب داخل استخر بادی اینتکس یک عدد دریچه تخلیه قرار داده است که به راحتی می توانید آب داخل آن را تخلیه کنید. با توجه به ابعاد ذکر شده، این استخر بادی قابلیت استفاده در داخل منازل، حیاط، بالکن و ... مکان های دیگر می باشد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی شش ضلعی اینتکس مدل 56493

جنس بدنه و متریال استفاده شده در ساخت استخر بادی اینتکس کف باد شو اینتکس از پی وی سی وینیل می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و همچنین مناسب برای استفاده در فضای باز و زیر تابش نور خورشید می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد بو و ضد حساسیت می باشد و همچنین بهترین عملکرد را در برابر فشار، تابش نور خورشید، دمای آب از خودش نشان میدهد. تنها آسیبی که ممکن است که به آن برسد آن هم برخورد با شی تیز می باشد که در صورت برخورد با یک شی تیز ممکن است که محصول شما دچار آسیب شود و البته بدنه پی وی سی آن کاملا قابل تعمیر می باشد. بهتر است برای مراقبت بیشتر و ایمنی محصول قبل از استفاده از استخر زمین مورد استفاده را تمیز کرده تا شی تیزی به آن اثابت نکند و یا از زیرانداز استفاده شود.


خرید استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 56493

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی کف باد شو 6 ضلعی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند، شایان ذکر است که مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی نیز می باشد. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی ثبت سفارش انجام میدهد و سفارشات خود را به سراسر کشور در سریع ترین زمان ارسال میکند.


سوالات متداول

  • آیا از این استخر می توان برای بزرگسالان نیز استفاده کرد؟

بله. فضای داخلی دارای ابعاد مناسب برای ریلکس کردن سنین بزرگسال در آب و یا همبازی شدن با کودکان خود جهت تفریحات آبی تابستانی خواهد بود.

  • آیا تکیه دادن به دیواره استخر باعث آسیب رسیدن به بدنه می شود؟

خیر. دیواره استخر بادی اینتکس به صورت دو جداره بوده و دارای توان کافی برای تکیه دادن به آن خواهد بود اما می بایست از نشستن روی قسمت لبه آب خودداری کرد.

  • نکات مهم هنگام جمع کردن استخر بادی چیست؟
  1. تخلیه کامل آب استخر و سپس شستشوی فضای داخل و بیرونی آن
  2. تخلیه کامل باد استخر و قرار دادن در دمای مناسب بدور از نور آفتاب
طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
120 لیتر
وزن بسته بندی
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...