استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس طرح دایناسور مدل 58437

از {{model.count}}

intex 58437 dinosaur kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس طرح دایناسور مدل 58437 یکی از محصولات بادی مناسب برای کودکان بوده که تولید شده توسط کمپانی intex می باشد. این استخر بادی بچه گانه به شکل یک دایناسور عروسکی طراحی گردیده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق آن را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس طرح دایناسور مدل 58437 از سری تولیدات جدید این شرکت می باشد که جزو کالکشن تابسته 2023 intex بوده و به تازگی معرفی گردیده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار جذابی که دارد برای کودکان بسیار جالب بوده و به خوبی توانسته است تا توجه آن ها را جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش شرکت اینتکس تبدیل شود. از این محصول می توان در فصل تابستان برای آبتنی و تفریح کودکان بهره برد. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز درون منزل می باشد. همانطور که از تصاویر و نام این محصول پیداست، طرح آن به شکل یک دایناسور بوده که دارای رنگ بدنه ی سبز است و قسمت کف آن دارای طراحی کارتونی می باشد.

بدنه این استخر بادی بچه گانه تولید شده از وینیل بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید دارا است. ابعاد آن نیز طراحی شده در طول: 119 سانتی متر، عرض: 119 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 68 لیتر است. یکی دیگر از مزایای این محصول وزن سبک آن بوده که امکان جابجایی آسان و راحت آن را به افراد داده و والدین می توانند وسیله تفریحی کودک خود را در هر جایی همراه خود داشته باشند. شما می توانید برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۱۹ سانتی متر
عرض
۱۱۹ سانتی متر
ارتفاع
۶۵ سانتی متر
ظرفیت
۶۸ لیتر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...