استخر بادی

استخر بادی بچه گانه طرح میکی موس بست وی مدل 91066

از {{model.count}}

bestway 91066 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه طرح میکی موس یک استخر بادی با قطر 150 سانتی متری است. در ادامه توضیحات می توانید اطلاعات دقیقی را در مورد این استخر بادی کودک مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه طرح میکی موس بست وی مدل 91066 از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری را به مدل 91069 داشته اما از لحاظ ابعاد با آن متفاوت می باشد. این سری از استخر بادی کودک از سری محصولات بادی با طرح Disney می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. استخر بادی وسیله ای مناسب و سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان محسوب شده که آن ها می توانند به همراه دوستان خود به تفریحاتی نشاط آور و پر تحرک بپردازند. لازم به ذکر است که از این محصول می توان به عنوان یک استخر توپ نیز درون منزل استفاده نمود.

استخر بادی بچگانه میکی موس دارای بدنه ای به رنگ صورتی بوده و بر روی دیواره خارجی آن عکس کارتن میکی موس قرار داده شده است. این طراحی می تواند برای کودکان، علی الخصوص دختر ها، جذابیت بسیاری را داشته باشد. ساختاری استخر به شکل دایره ای شکل و دیواره آن به صورت رینگی طراحی شده است. به دلیل حجم آب بالایی که این محصول دارد، کف آن به صورت باد شو طراحی نشده است.

ابعاد این استخر باد دایره ای نیز از قطر: 150 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع آن به گونه ای بوده که مناسب برای استفاده نوجوانان نیز می باشد. ظرفیت آب محصول 282 لیتر و وزن آن به قدری سبک می باشد که به راحتی برای هر فردی قابل حمل و جابجایی است.شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل فرموده و یا برای اطلاع از قیمت استخر بادی و خرید استخر بادی از طریق سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام بفرمایید.

قطر
150 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت آب
282 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...