استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس کد 57435

از {{model.count}}

intex 57435 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح وال یک استخر بادی به همراه آبپاش می باشد که این آبپاش در قسمت دُم این وال قرار داده شده است که یک آپشن خاص محسوب شده و این استخر بادی را با سایر استخر بادی ها متمایز ساخته است. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مطالعه بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح وال از سری محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که برای کودکان بالای 2 سال طراحی و تولید شده است که در سال 2019 در بازار جهانی عرضه شد. این استخر بادی کودک به دلیل طراحی خاصی که داشت توانست تا در همان ابتدای ورودش به بازار توجه بسیاری از از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. استخر بادی بچگانه طرح وال دارای بدنه ای از جنس وینیل است. وینیل که با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود متریالی با کیفیت بالا بوده که مقاومت خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارا بوده و با مراقبت از آن می توان مدت زمان زیادی را از آن استفاده نمود.

قسمت کف این استخر نیز همانند بدنه استخر تولید شده از وینیل است. تنها نکته ای که در حفظ و نگهداری این محصول تاثیر گذار می باشد این است که بایستی مراقب باشید تا شئ تیزی با بدنه و یا کف آن برخوردی نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکل این محصولات با خدمات پس از فروشی که شرکت مستر اینتکس به شما ارائه می دهد قابل تعمیر می باشد. فرم کلی این استخر بادی بچه گانه به صورت دایره بوده و در قسمت بدنه ی خود دارای طرح وال می باشد.

در قسمت دُم این وال یک عدد آبپاش تعبیه شده است که به وسیله آن کودکان می توانند اوقاتی خوش و پر از نشاط را سپری نمایند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 208 سانتی متر، عرض: 163 سانتی متر و ارتفاع: 99 سانتی متر بوده و ظرفیت آب آن نیز 208 لیتر می باشد. شما می توانید این استخر را با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
208 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
ظرفیت آب
208 لیتر
وزن بسته بندی
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...