استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58431

از {{model.count}}

intex 58431 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه گرد اینتکس باطراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه ای عالی از سری تولیدات این شرکت در سال 2020 می باشد. این محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان است که به وسیله آن می توانند اوقات خوشی را در فصل تابستان سپری بنمایند. برای مشاهده جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58431 استخری با فرم دایره ای شکل می باشد که توسط شرکت اینتکس در سال 2019 تولید شد. این محصول به علت ابعاد و طراحی بدنه ی ساده و زیبایی که داشت توانست تا به یکی از محصولات بادی پر فروش شرکت اینتکس تبدیل شود. جنس بدنه ای که این استخر بادی کودک دارا می باشد از وینیل بوده و مقاومت بالایی را در برابر فشار آب درون استخر و همچنین انواع دمای آب دارا می باشد. وینیل که نام PVC نیز در دنیا شناخته می شود از متریال هایی بوده که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی در دنیا از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می نمایند.

تنها مشکلی که ممکن است برای این متریال به وجود بیاید این است که در اثر برخورد جسم تیز و یا بیش از حد مجاز باد شدن، پاره شود. اما جای هیچگونه نگرانی ای نبوده چرا که شرکت مستر اینتکس تمامی محصولات خود را به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه کرده و شما می توانید از خدمات تعمیر محصولات بادی نیز بهره مند شوید. از این استخر بادی بچه گانه می توان درون حیاط و یا پشت بام منزل استفاده نمود. لازم به ذکر است که این استخر به دلیل بسته بندی کم حجمی که دارد به آسانی قابل حمل و جابجایی بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استخر بادی خود را به مکانی دیگر منتقل بنمایید. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58431 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این استخر بادی یکی از معروف ترین محصولات اینتکس می باشد، البته باید خاطر نشان شد که اینتکس بهترین تولیدکننده لوازم بادی است که در ساخت محصولات خود از طراحی های زیبا، رنگ های شاد و جذاب، متریال با کیفیت و دوام بالا استفاده میکند که همین امر باعث شده است که اینتکس را به عنوان بهترین تولیدکننده انواع محصولات بادی نام گذاری و یاد کنیم، از همین رو اینتکس بیشترین زمینه فروش و رقابت را در زمینه استخر بادی دارد که دارای رقابت بسیار نزدیک با برند بست وی می باشد.

این دو برند سعی دارند تا با طراحی و خاص و ویژه خود نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند و سهم فروش بازار را از آن خود کنند. استخر بادی یک وسیله تفریحی برای کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که در صورت خریداری استخر بادی با ابعاد بزرگ بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. با خرید استخر بادی می توانید ساعات خوشی را برای کودک خود در فصل تابستان مهیا کنید. در ادامه قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین استخر بادی های موجود در بازار مدل 58431 اینتکس یا همان استخر سفینه ای را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با دریافت اطلاعات دقیق نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی طرح سفینه اینتکس مدل 58431

طراحی این محصول بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد، اکثر استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس و بست وی دارای بدنه ای صاف هستند که در چندین لایه باد شو تولید شده اند و توسط پرس چسبی به یک دیگر متصل می شوند. اما این استخر بادی به این صورت نیست بدنه آن دارای سه لایه باد شو است که لایه اول و لایه آخر به صورت بادشو گرد هستند و لایه وسط آن دارای طراحی ۸ می باشد که تداعی کننده طرح سفینه برای ما می باشد، این طراحی بسیار چشم نواز است و می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. اینتکس در ساخت این استخر بادی کودک از رنگ آبی پر رنگ استفاده کرده است که رنگ بسیار جذابی می باشد.طراحی کلی این محصول به صورت دایره شکلی است که طرحی مرسوم در بین استخر بادی ها می باشد. شایان ذکر است که هر سه لایه به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شود که یک مزیت برای استخر بادی محسوب می شود.


متریال و جنس بدنه استخر بادی بچه گانه اینتکس آبی رنگ مدل 58431

اینکس در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده کرده است زیرا این محصول بیشتر مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و باید به این موضوع اهمیت فراوانی داد و از متریال درجه یک در ساخت محصولات خود استفاده کرد که اینتکس در این مورد بسیار موفق عمل کرده است. این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالا و همچنین دوام فوق العاده ای دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این استخر بادی کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین در برابر فشار، دمای آب، تابش نور خورشید و آسیب دیدگی مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. با توجه به همین موضوع از این استخر بادی می توانید در حیاط منازل خود استفاده کنید.


ابعاد استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58431

ابعاد استخر بادی موضوع مهمی در دسته بندی و خرید استخر بادی می باشد. استخر بادی با عمق زیاد مناسب برای بزرگسالان می باشد و استخر بادی با عمق کم نیز مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد. این استخر بادی دارای ابعادی برابر با 188 سانتی متر به قطر، 46 سانتی متر به ارتفاع که این استخر را مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان کرده است. وزن این استخر بادی نیز برابر با 2600 گرم است که وزنی ایده آل برای استخر بادی می باشد و همچنین امکان جا به جایی آن را بسیار آسان کرده است. میزان گنجایش آب این استخر بادی نیز برابر با 666 لیتر است که برای تخلیه راحت آب داخل آن اینتکس در کف استخر بادی خود یک عدد شیر تخلیه قرار داده است. 


خرید استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58431

برای خرید استخر بادی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. با خرید این استخر بادی کودک اینتکس می توانید ایامی خوشی را برای کودک خود در فصل تابستان و یا حتی زمستان رقم بزنید، در فصل زمستان از این استخر بادی به عنوان استخر توپ می شود استفاده کرد. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. همچنین شما می توانید که از این فروشگاه به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری ثبت سفارش انجام دهید.

قطر
188 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
666 لیتر
وزن بسته بندی
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...