استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 57141

از {{model.count}}

intex 57141 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح رنگین کمان در واقع نوعی استخر بادی سایبان دار محسوب شده که مناسب برای خردسالان می باشد. این محصول به وسیله شرکت اینتکس تولید و توزیع شد که شما می توانید جزئیات بیشتر آن را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 57141 یک استخر بادی با طرح رنگین کمان می باشد که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بهره مند بوده و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فرم کلی این استخر بادی کودک به شکل یک تکه ابر بوده که قسمت حوض آن به رنگ سفید است. قسمت سایبان این محصول نیز به شکل رنگین کمان طراحی شده است و تمامی رنگ های رنگین کمان را دارا می باشد. این محصول دارای ابعادی کوچک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن درون اکثر فضا ها اعم از حمام، اتاق کودک، حیاط، بالکن و یا پشت بام استفاده نمایید.

ابعاد این استخر کودک تشکیل شده است از طول: 160 سانتی متر، عرض: 120 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر. این محصول که مناسب کودکان 1 تا 4 سال می باشد دارای ظرفیت آب 125 لیتر بوده و وزن آن نیز چیزی نزدیک به 3 کیلوگرم می باشد که نسبت به سایر استخر بادی ها از وزن مناسب تری برخوردار بوده که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند آن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی حمل و یا جابجا نمایند. جنس بدنه این استخر بادی بچه گانه اینتکس همانند هزاران استخر بادی های این شرکت تولید شده از وینیل می باشد.

وینیل متریالی بوده که با نام PVC نیز شناخته می شود. این نوع از متریال مقاومت بسیار خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید داشته و می توانید با خیالی راحت از این استخر در مدت زمان هایی طولانی در زیر نور آفتاب بهره برد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این استخر بادی و یا سایر محصولات بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
160 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت آب
125 لیتر
وزن بسته بندی
3 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...