استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس با قطر 147 مدل 57422

از {{model.count}}

intex 57422 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس با قطر 147یکی از معروف ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کف بادشو برخوردار بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس با قطر 147 یک استخر بادی مناسب برای تفریحات آبی کودکان با ساختاری بسیار زیبا و جذاب می باشد که برای اولین بار در سال 2011 تولید و در سراسر جهان عرضه شد. این استخر بادی بچه گانه اینتکس به دلیل قیمت ارزان، کف بادشو و طراحی زیبایی که داشت توانست تا فروش خوبی را تجربه کرده و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید. تنها این دلیل کافی بود تا شرکت اینتکس را مجاب کند که همه سال دست به تولید این محصول زده و بازار محصولات بادی را با تولید این محصول در دست خود بگیرد.

ساختار کلی این استخر کودک به صورت گرد بوده و دیواره آن نیز به صورت رینگی سه طبقه می باشد که هر کدام از این رینگ ها دارای رنگ های متفاوت می باشد که باعث بالا رفتن جذابیت این محصول شده است. بدنه ی این محصول همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد. قسمت کف این محصول نیز به صورت بادشو طراحی شده است که سطحی بسیار نرم و بی خطر را برای کودکان فراهم کرده تا هیچگونه خطری آن ها را در هنگام بازی و آبتنی تهدید نکند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مستر اینتکس در فروشگاه محصولات بادی اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
480 لیتر
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...