استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54006

از {{model.count}}

bestway 54006 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی مدل مستطیلی یکی از مدل های بزرگ از سری استخر بادی خانگی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن دو دریچه باد و یک دریچه تخلیه آب برخوردار است.

استخر بادی بست وی مدل مستطیلی یکی از مدل های بزرگ از سری استخر بادی خانگی برای تفریحات آبی تابستانی بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این استخر بادی خانوادگی هم برای سنین بزرگسال و هم برای کودکان قابل استفاده خواهد بود. دیواره های دو جداره توان بالایی برای تکیه دادن داشته از همین رو بهترین گزینه برای ریلکس کردن سنین بزرگسال در آب و در مقابل آفتاب می باشد. بدنه اصلی دارای دو دریچه باد مجزا بوده که جهت راه اندازی آن می بایست از این دو دریچه هوا اقدام کنید. قسمت کف نیز به صورت ساده در نظر گرفته شده و یک دریچه تخلیه برای تعویض راحت تر آب در نظر گرفته شده است بنابراین هنگام استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید.

استخر بادی عمیق بست وی با ابعاد 262 در 175 سانتی متر می تواند به راحتی تا 778 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال PVC وینیل بوده که به دلیل ساختار دو لایه خود در برابر نور آفتاب ، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در حجم و ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و در صورت آسیب دیدن آن به راحتی قابل ترمیم توسط بسته تعمیرات محصولات بادی خواهد بود از همین رو از حالت یک بار مصرف بودن خارج می باشد. جهت خرید استخر بادی مستطیلی عمق دار بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
778 لیتر
وزن
3.9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با دو دریچه باد
قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی
مناسب برای استفاده تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...