استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51121

از {{model.count}}

bestway 51121 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی مدل 51121 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این استخر بادی دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر که مناسب برای استفاده کودک و بزرگسال می باشد، بدنه استخر بادی از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که در ادامه توضیحات بیشتری به شما ارائه میدهیم.

استخر بادی بست وی مدل 51121 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که یک سری استخر بادی مناسب برای کودکان و بزرگسالان تولید کرده است، با توجه به اینکه استخر بادی در چند سال گذشته توانسته شهرت بسیار بالایی را در بین عموم مردم کسب کند و به همین دلیل شرکت های تولیدکننده انواع استخر بادی، محصولاتی با طراحی های مختلف را تولید و روانه بازار کرده اند، این استخر بادی دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی است بر روی بدنه استخر از طرح اقیانوس طراحی شده است که در آن از رنگ های شاد و زیبا استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

این استخر بادی دارای ساختار گرد شکل است که ابعادی برابر با 152 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر دارد، با توجه به ابعاد ذکر شده مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد، از این استخر بادی می توانید برای بزرگسالان نیز استفاده کنید. استخر بادی بست وی مدل 51121 دارای ظرفیت آبی برابر با 400 لیتر می باشد که ظرفیت آب مناسبی برای استخر بادی می باشد، این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و برای باد کردن آن می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید که در نمایندگی اینتکس قابل خریداری و ثبت سفارش هستند.

پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد که از بهترین مواد اولیه برای ساخت آن استفاده شده است، این محصول دارای سه لایه باد شو به هم متصل است که هر کدام به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شود، با خرید استخر بادی می توانید ساعات خوشی را برای کودکتان فراهم کنید. برای خرید و قیمت استخر بادی کودک بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت
400 لیتر
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...