استخر بادی

استخر بادی بزرگ اینتایم مدل YT_211

از {{model.count}}

intime yt-211 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بزرگ اینتایم یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم و عرضه شده به وسیله نمایندگی اینتکس با عمق بالا مناسب برای تفریحات آبی و توپی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب. دارای دیواره های دو جداره با قابلیت تکیه دادن. استخر بادی عمیق اینتایم با بدنه شفاف دارای دریچه تخلیه آب برای تعویض سریع و راحت تر می باشد.

استخر بادی بزرگ اینتایم با طراحی بدنه مستطیلی یکی از پر فروش ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که جهت تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. استخری که بدنه و دیواره ای با ساختار سه لایه بادشو داشته که هر لایه بادشو توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. این استخر بر خلاف مدل های مشابه خود از طراحی کف ساده برخوردار بوده به همین دلیل بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده نمایید. در همین قسمت کف یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا در تعویض و تخلیه آب کار راحت تری را داشته باشید. با توجه به فضای بزرگ داخلی آن می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده نمود.

استخر بادی ویلا اینتایم ابعاد باد شده 196 در 143 با ارتفاع 46 سانتی متر داشته که قادر است تا مقدار حدودی 500 لیتر آب را در خود جای دهد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای ریلکس کردن بزرگسالان در آب استفاده شود. داشتن دیواره های دو جداره نیز خیال افراد را بابت تکیه دادن به دیواره های آن راحت کرده است. جنس بدنه همانند سایر انواع استخر بادی عرضه شده از پلاستیک PVC وینیل بوده و دارای ساختار دو لایه می باشد به همین دلیل در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه این محصول سال ها طول عمر خواهد داشت. البته داشتن قابلیت تعمیر خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کرده است. برای خرید استخر بادی بزرگ اینتایم کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و تلفنی و حتی به صورت حضوری ثبت کنید.

طول
196 سانتی متر
عرض
143 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت
500 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره دو جداره شفاف
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای سه دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...