استخر بادی

استخر بادی با کف بادشو بست وی مدل 52179

از {{model.count}}

bestway 52179 child inflatable pool with inflatable floor

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی با کف بادشو کودک یکی از انواع استخر بادی کوچک و تفریحی برای استفاده در فصول گرما جهت تفریحات آبی. دارای سایه بان بادشو متصل به بدنه و عروسک بادی سرخود. این استخر از طراحی جنگل و رنگ های جذابی برخوردار بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی با کف بادشو بست وی یکی از انواع استخر بادی فانتزی تولید شده با طراحی جنگل به منظور تفرحیات آبی کودکان 1 تا 3 سال بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این استخر بادی در واقع طراحی بدنه گرد داشته و دارای کف بادشو با ساختار مواج برخوردار است تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. علاوه بر این یک سایه بان بادشو متصل به بدنه نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا در صورت استفاده از استخر در فضای باز مانع از برخورد مستقیم نور آفتاب به فرزندان شما شود.

استفاده از رنگ های جذاب و شاد و یک عروسک بادی تعبیه شده روی بدنه اصلی از دیگر ویژگی های طراحی بدنه محسوب می شود. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 99 سانتی متر ، عرض: 91 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه محسوب می شود از همین رو ارتفاع محفظه استخر به 15 سانتی متر می رسد بنابراین تا مقدار 26 لیتر آب را در درون خود جای می دهد. استخر بادی سایه بان دار کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف وزن سبک خود دارای مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب خواهد داشت.

این متریال در ضخامت های متفاوتی در محصولات بادی مورد استفاده قرار گرفته که ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا دارد به همین دلیل به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. ویژگی دیگر این متریال قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم کرد. برای خرید استخر بادی سایه بان دار با کف بادشو کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
99 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
ظرفیت آب
26 لیتر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادشو سرخود
دارای عروسک بادی متصل به بدنه
مناسب برای سنین 1 تا 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...