استخر بادی

استخر بادی با سرسره و آبپاش Banza مدل 01457

از {{model.count}}

Banza 01457 inflatable with slide and sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی با سرسره و آبپاش از بزرگترین استخر بادی آبی و توپی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس به همراه لوازم بادی تفریحی متصل به بدنه مانند حلقه بسکتبال بادی. استخری با عمق مناسب برای پر کردن آب و یا توپ برای استفاده در فضای باز قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال به همراه دریچه تخلیه آب.

استخر بادی سرسره دار بانزا یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادی برای کودکان در فصول گرما بوده که علاوه بر داشتن محفظه آب از لوازم بادی تفریحی دیگر نیز برخوردار است تا بهترین گزینه برای تفریحات آبی و توپی فرزندان شما در فضای باز باشد. این استخر بادی کودک دارای یک محفظه بزرگ جهت نگهداری آب بوده که از آن می توان برای توپ های کوچک و رنگی نیز استفاده نمود. روی بدنه اصلی یک سرسره بادی با دریچه هوای مجزا تعبیه شده که خود از تحمل وزن 40 الی 50 کیلوگرمی برخوردار است. علاوه بر این وجود آبپاش های بادی سرخود با قابلیت اتصال به شلنگ آب و اسپری کردن آب به داخل استخر در تفریحات و سرگرمی کودکان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. وجود یک حلقه بسکتبال به همراه چند حلقه بازی مجزا از دیگر لوازم بازی این استخر بادی بزرگ محسوب می شود.

استخر بادی آبپاش دار کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب فراهم ساخته است. این متریال در کنار ضخامت بالای خود امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته از همین رو توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. این استخر در حالت باز شده ابعاد 224 در 127 با ارتفاع 135 سانتی متر داشته که عمق مفید محفظه آب آن به 40 سانتی متر خواهد رسید. با توجه به داشتن یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف امکان تعویض راحت آب استخر فراهم خواهد بود. جهت خرید استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار Banza کافیست به سایت نمایندگی اینتکس سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
224 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش سرخود
دارای حلقه بازی و بسکتبال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
تحمل وزن سرسره: 40 الی 50 کیلوگرم
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...