استخر بادی

استخر بادی با توپ و حلقه بادشو اینتکس مدل 56469

از {{model.count}}

intex 56469 inflatable pool with ball and tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی با توپ و حلقه بادشو از سبک ترین و ارزان ترین استخر بادی کودک تولید شده برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته و در فصول گرما به همراه ساختار بدنه سه رینگی بادشو و کف ساده قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی با توپ و حلقه بادشو یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای کودکان زیر 5 سال بوده که جهت تفریحات تابستانی عرضه شده است. استخر بادی کودک با توپ و حلقه از نظر طراحی ظاهری در مدل های مختلفی عرضه شه تا بر اساس سلایق کودکان خود مدل مورد نظر را انتخاب کنید. این محصول نیز با طرح میوه های استوایی جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. بدنه اصلی دارای دیواره بادشو سه رینگی بوده که هر رینگ بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو بهتر است در صورت استفاده در فضای باز از زیراندازی مطمئن استفاده نمایید. ابعاد راه اندازی شده استخر بادی ارزان کودک برابر با (قطر: 132 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات آبی دو کودک به صورت همزمان خواهد بود. این ابعاد قادر است تا مقدار 248 لیتر آب را در خود جای دهد. استخر بادی تابستانی کودک با وزن سبک و حجم بسیار کم خود در حالت جمع شده می تواند در مسافرت ها نیز حمل و استفاده شود.

جنس بدنه استخر و همچنین حلقه و توپ همراه خود ساخته شده از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که با وجود کم بودن ضخامت خود در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال که در تمامی انواع استخر بادی به کار برده شده در برابر نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل حین استفاده از استخر در مقابل آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. البته بهتر است در صورت عدم استفاده از استخر آب آن را تخلیه کرده و سپس اقدام به جمع کردن آن کنید تا از آسیب های احتمالی مانند برخورد اشیای تیز حفظ شود. البته داشتن قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کرده است. برای خرید استخر بادی توپ و حلقه دار اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
ظرفیت آب
248 لیتر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای توپ و حلقه بادی مجزا
دارای بدنه با سه حلقه باشو
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 5 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...