استخر بادی

استخر بادی اینتکس کودک مدل 57103

از {{model.count}}

intex 57103 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس کودک با طراحی بدنه گرد و رویه شفاف و جذاب، از جدید ترین استخر بادی کوچک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان زیر 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کف بادشو و نرم بوده و بدنه سه رینگی با دریچه های هوای مجزا دارد. از این استخر بادی می تواند برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته و همچنین به عنوان وان بادی کودک در حمام استفاده نمود.

استخر بادی اینتکس کودک با طراحی بدنه گرد یکی از جدید ترین استخر بادی کوچک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از طراحی بدنه جدید و جذابی برخوردار است. همانطور که در تصاویر این کالا قابل مشاهده بوده، ساختار بدنه اصلی به صورت سه رینگ بادشو توسط دریچه های باد مجزا بوده و از کف بادشو و مشبک برخوردار است تا محلی نرم و راحت برای نشستن کودکان فراهم سازد. استخری که با توجه به ابعاد (قطر: 86 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی به عنوان وان بادی در حمام برای استحمام کودکان خود استفاده نمایید.

جنس بدنه استخر کف بادی کودک اینتکس از پلاستیک PVC با رویه شفاف بوده که از وزن سبک و انعطاف بالا برخوردار است. این متریال در برابر دمای متفاوت آب مقاوم بوده و می توان در فضای باز نیز از آن بهره مند شد. مهمترین قابلیت جنس بدنه این استخر، امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن بوده تا این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج کند. محصولی که ظرفیت آب 70 لیتری داشته و علاوه بر آب می تواند به عنوان استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. استخر بادی کوچک اینتکس وزن 610 گرمی داشته و با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر بادی اینتکس کودک با کف بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
70 لیتر
وزن
610 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
طراحی جدید
بدنه ضدحساسیت
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...