استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57497

از {{model.count}}

intex 57497 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح شیر شاه یک استخر بادی بزرگ می باشد که دارای فرم کلی 6 ضلعی بوده و بر روی بدنه آن طرحی از انیمیشن Lion King نقش بسته است. برای راهنمایی در خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی بزرگ ادامه مطلب را در قسمت مشخصات و توضیحات محصول در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

استخر بادی 6 ضلعی اینتکس طرح شیرشاه یکی از جذاب ترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که دارای فرم شش ضلعی بوده و بدنه آن دارای رنگ نارنجی و سفید می باشد. این محصول یک وسیله کاربردی برای تفریح و سپری کردن اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان می باشد که آنها می توانند به وسیله آن به همراه دوستان خود سرگرم شوند. این استخر اینتکس قابل استفاده درون حیاط منزل، ویلا، پشت بام و بالکن می باشد. همچنین به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می توان در فصول سرد نیز از آن درون فضای بسته منزل به عنوان استخر توپ بهره برد. 

PVC متریالی است که کمپانی intex از آن برای تولید این استخر بادی بزرگ استفاده نموده و محصولی با کیفیت و دوام بسیار بالا را روانه بازار جهانی کرده است. دیواره بیرونی این استخر دارای طرح شیرشاه بوده و دیواره داخلی آن نیز به رنگ نارنجی می باشد. قسمت کف این استخر نیز که به رنگ آبی می باشد دارای یک کفی تک لایه بوده و مقاومت خوبی را دارا است. ابعاد این استخر بادی کودک تشکیل شده است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 178 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر. ارتفاع این محصول به گونه ای بوده که این استخر را به یکی از عمیق ترین استخر بادی ها در دنیا تبدیل کرده است.

ظرفیت آب آن 541 لیتر و وزن استخر نیز 5 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک بوده و به شما امکان جابجایی آسان را می دهد. همچنین با وجود ابعاد بسته بندی مناسب (40×35×9 سانتی متر) می توان این محصول را با خود به مکان هایی دیگر نیز منتقل نمود. شما می توانید این استخر بادی اینتکس را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
541 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...