استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57182

از {{model.count}}

intex inflatable pool model 57182

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس مدل 57182 یکی دیگر از هزاران مدل استخر بادی تولید شده در شرکت اینتکس بوده که از ابعاد بسیار خوبی برخوردار می باشد. این استخر بادی گرد اینتکس دارای قطر و عمق بسیار مناسبی بوده که کودکان و نوجوانان می توانند درون آن به تفریحات آبی پرداخته و اوقات خوشی را در فصل تابستان سپری کنند. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاورین فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57182 یک استخر بادی گرد با ارتفاع بالا می باشد که همانطور که از نامش پیداست تولید شده توسط شرکت اینتکس است. این استخر بادی گرد برای اولین بار در سال 2017 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از آن شد، شرکت اینتکس را مجاب به این کرد که همه ساله آن را تولید و روانه بازار کند. این محصول هر ساله به دلیل کیفیت بالا و طراحی بسیار خاص و جذابی که دارد توانسته است تا به یکی از استخر های پرفروش شرکت اینتکس تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد و البته رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید.

این محصول دارای بدنه ای شفاف بوده و رنگ آن نیز ترکیبی از رنگ های سفید و سبز می باشد که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. جنس بدنه استخر بادی اینتکس همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر آن PVC می باشد، متریالی مرغوب محسوب شده که شرکت هایی همچون اینتکس و یا بست وی که هر دوی آن ها یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا هستند از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. چرا که این متریال دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار آب درون خود و تابش مستقیم خورشید داشته و به جز برخورد شی تیز با بدنه آن، هیچگونه مشکل دیگری برای آن پیش نخواهد آمد.

 دلیل محبوبیت این استخر کودک اینتکس ابعاد بالای آن می باشد. چرا که کودکان می توانند به همراه دوستان خود درون این استخر به بازی و تفریح پرداخته و اوقات بسیار لذت بخشی را سپری کنند. قطری که این محصول داراست 229 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 55 سانتی متر می باشد که با توجه به این ارتفاع نوجوانان نیز می توانند از ان استفاده بنمایند. ظرفیت آب این محصول دارای می باشد 690 لیتر است و وزن آن نیز چیزی نزدیک به 6 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک را در میان استخر ها داشته که به راحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود. از این محصول می توان درون حیاط منزل، پشت بام و یا بالکن استفاده نمود. شما می توانید برای خرید استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس معتبر ترین نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57182 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که در سبد محصولات خود استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، قایق بادی و.... قرار داده است، استخر بادی این روزها به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بادی را یاد می شود، با گرم شدن هوا استخر بادی و آب تنی یک تفریح بسیار شاد و مهیج است که برای کودکان و بزرگسالان این تفریح بسیار خوشایند می باشد.

استخر بادی در انواع مختلفی ساخته شده است و هر کدام دارای ابعاد متفاوت هستند که برای کودکان یک سری ابعاد و برای بزرگسالان یک سری ابعاد دیگر تولید شده است. استخر بادی سرسره دار، استخر بادی سایه بان دار، استخر بادی کف باد شو، استخر بادی خانواده از سری تولیدات اینتکس است. در ادامه می خواهیم یکی از پر فروش ترین و بهترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس را برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید با اطلاعات کامل و دقیق اقدام کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی اینتکس مدل 57182

همانطور که گفته شد استخر بادی این روزها به عنوان یک محصول بسیار محبوب و پرطرفدار در بین عموم مردم یاد می شود و از همین رو شرکت های تولیدکننده استخر بادی سعی بر این دارند که محصولات متنوعی را تولید کنند تا بتوانند نظر خریداران را نسبت به خودشان جلب کنند. این استخر بادی دارای طراحی گرد است که در بین استخر بادی این نوع طراحی بسیار مرسوم است. طراحی روی بدنه استخر یک طرح بسیار خاص و شیک است که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند. در طرح بدنه این استخر بادی از رنگ سبز استفاده شده است که روی خود دیواره آن طرح چند ضلعی می باشد که جلوه زیبایی به این استخر بادی داده است. این استخر بادی دارای یک دریچه باد بر روی بدنه است که توسط آن کل استخر بادی باد می شود. 


متریال و جنس بدنه استخر بادی گرد اینتکس 

اینتکس در ساخت این استخر بادی از پی وی سی استفاده کرده است که این متریال بهترین عملکرد را بر روی این استخر بادی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر تابش نور خورشید و همچنین دمای آب مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. گفتنی است که این متریال تنها در صورت برخورد شی تیز و یا برخورد ممکن است آسیب ببیند البته در صورت آسیب دیدن این محصول به راحتی قابل تعمیر می باشد. پی وی سی وینیل ضد حساسیت و ضد بو است و در صورت استفاده کودکان هیچ آسیبی به آنها نمیرسد.


ابعاد استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 57182

همانطور که گفته شد این استخر بادی دارای طراحی گرد شکل است و ابعاد آن برابر است با 229 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی بزرگسالان می باشد. با توجه به اینکه ابعاد این محصول بزرگ است می توانید آن را در حیاط منازل، پشت بام و باغ استفاده کنید. استخر هایی که ارتفاع آنها کمتر از 30 سانتی متر باشد مناسب برای آب تنی کودکان است و البته می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز برای کودکتان استفاده کنید. ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک است و به راحتی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 690 لیتر می باشد که برای عملکرد بهتر یک عدد شیر تخلیه نیز بر روی آن قرار داده شده است.


خرید استخر بادی اینتکس مدل 57182

برای خرید و قیمت استخر بادی گرد اینتکس مدل 57182 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. گفتنی است که مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد و محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که برای باد کردن این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد های مخصوص استخر بادی که در سایت موجود می باشد استفاده کنید. 

قطر
229 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
690 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
ضخامت لایه
0.30 میلیمتر
جنس بدنه
PVC
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
مقاوم در برابر تابش مستقیم خورشید
سبک و قابل حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...