استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح pooh مدل 57136

از {{model.count}}

intex winnie playcenter 57136

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح pooh مدل 57136 یک مجموعه بازی کامل برای کودکان می باشد که از سری محصولات بادی اینتکس به شمار می رود. این استخر بادی سرسره دار دارای طرح Pooh بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است که می توان آن را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، معتبر ترین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

استخر بادی اینتکس طرح pooh مدل 57136 یکی از کامل ترین و جذاب ترین استخر های تولید شده در دنیا می باشد که توسط شرکت اینتکس در سال 2020 تولید و روانه بازار شد. این محصول به علت طراحی ویژه و منحصر به فردی که دارا می باشد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و فروش خوبی را پشت سر بگذارد. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار عالی برای بازی های کم تحرک کودکان محسوب شود. چرا که به وسیله آن کودکان می توانند به آبتنی و تفریحاتی سرشار از نشاط و انرژی مشغول شوند.

همانطور که در ابتدا گفته شد این استخر بادی سرسره دار یک مجموعه کامل برای کودکان بوده که درون آن علاوه بر حوضچه آبتنی تعدادی وسیله بازی نیز قرار داده شده است. این محصول دارای ساختار بیضی شکل بوده و داای دو عدد حوضچه می باشد. در فضای بین دو حوضچه و دقیقا در مرکز استخر سرسره دار کودک یک عدد سرسره بادی تعبیه شده است که این سرسره از تحمل وزن بالایی برخوردار بوده و می تواند کودکان را حین آبتنی سرگرم بکند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 282 سانتی متر، عرض: 173 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت تاج این محصول بوده و ارتفاع مفید آن برای آبتنی کودکان حدود 20 سانتی متر می باشد.

یکی از مزیت هایی که این استخر بادی اینتکس داراست این است که دارای ابعاد بسته بندی بسیار مناسب بوده که به راحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های زرد، آبی و سبز می باشد که موجب به وجود آمدن یک ترکیب رنگی جذاب شده است و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. جنس بدنه این استخر بادی سرسره دار اینتکس همانند سایر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. از مزیت های وینیل می توان به مقاومت بسیار خوب آن نسبت به انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید اشاره کرد. شما می توانید برای خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مستر اینتکس، معتبر ترین فروشگاه اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.


طول
282 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ارتفاع حوضچه
16.5 سانتی متر
وزن
5.4 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای لوازم بازی
دارای برچسب تعمیرات
پرتابل و قابل حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...