استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح تمساح مدل 57431

از {{model.count}}

Intex inflatable pool crocodile design model 57431

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح تمساح مدل 57431 یکی از هزاران محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. این استخر بادی کودک دارای طرح تمساح بوده و علاوه بر آبپاش دارای تعدادی وسیله بازی نیز می باشد.

استخر بادی اینتکس طرح تمساح مدل 57431 یک استخر بسیار جذاب و زیبا می باشد که برای کودکان و خردسالان توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر کودک همانطور که از نامش پیداست دارای طرح تمساح بوده و رنگ بدنه آن به رنگ سبز می باشد. این طرح از جذابیت بسیار بالایی برای کودکان برخوردار بوده و تعدادی وسیله بازی و یک عدد آبپاش نیز بر روی آن تعبیه شده است که کودکان می توانند به وسیله آن ها بازی کرده و درون استخر سرگرم تفریحات نشاط آوری شوند.

جنس بدنه ای که این استخر بادی کودک دارا می باشد تولید شده از وینیل است. وینیل یا PVC یک متریال بسیار با کیفیت بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. دلیل استفاده از وینیل در ساخت محصولات بادی این است که از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار آب، انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید را دارا می باشد و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل و یا تغییر رنگ نمی شود. برای نگهداری طولانی مدت این محصول لازم است تا یک سری نکات را همچون باد نزدن بیش از اندازه به استخر و همینطور جلوگیری از برخورد اجسام تیز با قسمت بدنه و یا کف این استخر رعایت نمود.

استخر بادی اینتکس طرح تمساح دارای طول: 198 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر می باشد که این ارتفاع تا قسمت آبپاش استخر بوده و ارتفاع حوضچه آن چیزی نزدیک به 25 سانتی متر می باشد و مناسب استفاده کودکان و خردسالان بوده و هیچگونه خطری آن ها را در هنگام بازی کردن درون استخر تهدید نمیکند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس معتبر ترین فروشگاه اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
198 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای لوازم بازی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...