استخر بادی

استخر بادی اینتکس با سرسره و آبپاش مدل 57451

از {{model.count}}

intex 57451 child inflatable pool with slide and sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک با سرسره و آبپاش بادی سرخود محصولی پر طرفدار از شرکت اینتکس برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته بوده که به همراه خود اسباب بازی متصل و مجزا دارد. این استخر بادی بزرگ کودک در خود دو استخر با عمق کم و استخر عمیق به هم متصل شده داشته که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی بزرگ کودک اینتکس به همراه سرسره و آبپاش یکی از مجموعه بازی بادی و تفریحی کودکان در فصول گرما محسوب شده که با امکانات تفریحی بالای خود برای سرگرمی های آبی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار و طراحی بدنه این استخر بادی سرسره دار کودک شامل دو استخر بادی به هم متصل شده بوده که میان آن دو یک سرسره بزرگ تعبیه شده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این سرسره بادی در واقع تحمل وزن 30 کیلوگرمی داشته به همین دلیل با توجه به نوع کاربری و ابعاد این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب خواهد بود.

از دیگر ویژگی های تفریحی در طراحی بدنه می توان به آبپاش تعبیه شده در قسمت فوقانی اشاره کرد. این آبپاش با شلنگ آب و اتصال از قسمت بیرونی بدنه تغذیه می شود. همچنین همچنین چند توپ و حلقه پلاستیکی برای بازی های پرتابی نیز طبق تصویر در کنار این کالا قرار داده شده است. استخر بادی آبپاش دار کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با روکش وینیل بوده که در تمامی انواع استخر بادی نیز از این متریال استفاده شده است. متریالی که در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و در صورت تابش نور آفتاب به آن آسیبی نخواهد دید.

این متریال به دلیل منعطف بودن امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را دارد تا به راحتی با کمترین اشغال فضا حمل و جا به جا شود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 297 سانتی متر ، عرض: 193 سانتی متر ، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده و مجموعا تا 537 لیتر آب در خود جای می دهد. جهت خرید استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار طرح پو اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
297 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت آب
537 لیتر
وزن
6.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
تحمل وزن سرسره
30 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی متصل
دارای آبپاش بادی متصل شده
دارای دو استخر کم عمق و عمیق
دارای چند توپ و حلقه رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...