استخر بادی

استخر بادی اینتکس با سرسره و آبپاش مدل 57449

از {{model.count}}

intex 57449 child inflatable pool with slide and sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس به همراه سرسره بادی و آبپاش بادی سرخود یکی از انواع مجموعه بازی بادی تولید شده برای کودکان در فصول گرما به همراه اسباب بازی بادی متصل شده دارای ساختار بدنه دو استخره. قابل استفاده برای دو الی سه کودک به صورت همزمان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی اینتکس به همراه سرسره بادی و آبپاش بادی از بزرگترین استخر بادی تفریحی چند منظوره برای تفریحات آبی تابستانی کودکان زیر 6 سال محسوب شده که به عنوان مجموعه بازی آبی بادشو کودکان نیز عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به انواع استخر بادی کوچک بوده زیرا به دلیل ابعاد بزرگ خود ضخامت بیشتری نیز دارد. یکی از ویژگی های جذاب در این استخر وجود دو استخر به هم متصل شده در دو سایز متفاوت بوده از همین رو دو محفظه برای تفریحات آبی کودکان فراهم ساخته است. بین این دو استخر یک سرسره بادی با تحمل وزن 30 کیلوگرمی تعبیه شده که به قسمت دیگر وصل می باشد. جهت جلوگیری از ضربه های وارد شده هنگام استفاده از سرسره در قسمت کف ، یک تشک بادشو کوچک به کار رفته است. 

از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به آبپاش بادشو تعبیه شده روی دیواره استخر بادی کودک و اسباب بازی بادی سرخود با دریچه باد های مجزا برای راه اندازی جداگانه اشاره کرد. استخر بادی سرسره دار اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 295 سانتی متر ، عرض: 193 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های باد شده می شود. این ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما ارتفاع محفظه استخر ها به 25 سانتی متر می رسد از همین رو قادر است در مجموع 318 لیتر آب را در درون خود جای دهد. استخر بزرگتر ظرفیت 190 لیتری و استخر کوچک ظرفیت 128 لیتری دارد که در صورت داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان قابل پر شدن خواهد بود.

تمام قسمت های بدنه استخر بادی آبپاش دار اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که با ساختار دو لایه خود از توان بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب برخوردار می باشد. این متریال در حالت عادی در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده اما در صورت قرار دادن استخر در طولانی مدت در برابر آفتاب و عدم استفاده از آن به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید بنابراین در صورت رعایت مواردی همچون نگهداری و استفاده صحیح و جلوگیری از برخورد اشیای تیز طول عمر این استخر را افزایش خواهد داد. از ویژگی های دیگر جنس بدنه می توان به منعطف بودن و جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. برای خرید استخر بادی با سرسره و آبپاش سرخود کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
295 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت آب
318 لیتر
وزن
6.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
تحمل وزن استخر
30 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی متصل
دارای آبپاش بادی متصل
دارای اسباب بازی سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...