استخر بادی

استخر بادی اینتکس با سرسره مدل 57160

از {{model.count}}

intex sliding inflatable pool 57160

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس با سرسره مدل 57160 از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس و فروشگاه مستر اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی استاندارد و ضدپوسیدگی باشد. این استخر بادی مناسب برای تفریح چندین کودک بطور همزمان می باشد که از ویژگی های آن می توان به داشتن اسباب بازی های بادی و پلاستیکی, سرسره بادی و همچنین آبپاش اشاره نمود که موجب محبوبیت بیشتر این محصول شده است.

استخر بادی اینتکس با سرسره از سری مجموعه بادی تفریحی آبی برای سنین کودکان در فصول گرما و فضای باز بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی کودک بهترین گزینه برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان بوده که علاوه بر سرسره بادی متصل شده، آبپاش بادی و اسباب بازی بادی نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی شامل دو استخر به هم متصل شده در دو سایز بوده که از نظر عمق با هم یکسان هستند از همین رو می توانید در دو محل متفاوت استخر را از آب پر کنید.

ابعاد باد شده استخر بادی سرسره دار اینتکس برابر با (طول: 259 سانتی متر ، عرض: 165 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه محسوب می شود. با توجه به ابعاد ذکر شده، در هر دو استخر به هم متصل شده مجموعه 234 لیتر آب جای خواهد گرفت. محفظه آب بزرگ ظرفیت 169 لیتر و محفظه آب کوچک نیز ظرفیت 65 لیتر خواهد داشت.

استخر بادی خانگی سرسره دار ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال که برای ساخت انواع محصولات بادی استفاده شده دارای ویژگی هایی همچون انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر می باشد از همین رو جای نگرانی برای مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف بودن این محصول نخواهد گذاشت. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
259 سانتی متر
عرض
۱6۵ سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت آب
234 لیتر
وزن
6.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
تحمل وزن سرسره
54 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...