این روزها استخر بادی در بین عموم مردم به عنوان یک محصول تفریحی، ورزشی عنوان می شود و محبوبیت بالایی را در بین کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان پیدا کرده است. اما خرید استخر بادی همواره موضوع مهمی برای خریداران استخر بادی بوده است.استخر بادی توسط برند های مختلفی تولید شده اند که این شرکت ها عبارت اند از استخر بادی اینتکس، استخر بادی بست وی، اینتایم، جیلانگ. در بازار ایران بیشتر استخر بادی های برند اینتکس و بست وی توانستند فروش خوبی را کسب کنند البته این موضوع به دلیل بهره بردن از کیفیت بهتر آنها نسبت به بقیه برند ها می باشد. 

استخر دارای انواع مختلفی می باشند که عبارت اند از، استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست و استنخر بادی که هر کدام از این استخر ها دارای کاربرد خاص خودشان هستند و می توانید در زمینه های مختلفی از این محصولات استفاده کنید.

استخر بادی نسبت به دو استخر دیگر دارای ابعاد بسته بندی و ابعاد کلی کوچکتر، وزن سبک تر، کاربردی تر می باشند. از استخر بادی می توانید به عنوان استخر بادی توپ کودک، وان بادی کودک، وان حمام کودک نیز استفاده کنید. استخر بادی توسط پمپ باد مخصوص خودش باد می شود و اگر در استفاده از آن نکاتی را رعایت کنید هیچگاه دچار مشکل و آسیب دیدگی نمی شود، این نکات را می توانید در هنگام خرید و قبل از خرید از فروشگاه مستر اینتکس دریافت کنید.

در ادامه این متن قصد داریم با توضیحات کامل و جامع درباره فرشگاه استخر بادی به شما عزیزان بدهیم تا بتوانید با دریافت محصول اصل و با خدمات، بهترین خرید استخر بادی را تجربه کنید.

گفتنی است که به دلیل تکنولوژی خاص ساخت این محصول هنوز تولیدی نتوانسته از روی آنها کپی برداری کند یا به اصطلاح محصولات فیک را وارد بازار کند. پس از این رو استخر بادی های موجود در بازار ایران به صورت اروجینال و اصل بوده اند اما موضوع حائز اهمیت در خرید این محصول، خدمات پس از فروش و استوک نبودن کالا می باشد. که در هنگام خرید باید به این موضوعات اهمیت زیادی داده شود. پس از موضوع را در نظر داشته باشید که اگر هنگامی به شما گفته شد که این استخر بادی اصل

روش تشخیص استخر استوک از نو به چه صورت می باشد، شایان ذکر است که محصولات بادی و استخر بادی بست وی و اینتکس در زمان بسته بندی در کارخانه وکیوم می شوند و اگر اسختر بادی یک بار باد شود و یا حتی از جعبه باز شود نحوه ی بسته بندی آن تغییر پیدا کند، جعبه نگهداری محصول حالت اصلی خودش را از دست میدهد و از این روش می توانید تشخیص دهید که محصول قبلا استفاده شده است یا خیر. همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید، بسته بندی این محصول به حالت اولیه شباهتی ندارد.

استخر بادی از کجا بخرم؟

نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال در فروشگاه خود بفروش می رساند و تمامی کالا ها ضمانت اصالت دارند و به هیچ وجه هیچ گونه محصول دست دوم و یا استوک را بفروش نمی رساند.

بیشتر فروشندگان محصولات بادی هیچ گونه خدماتی، پس از فروش محصول به خریداران ارائه نمی دهند، خدمات محصولات بادی فقط منوط به تعمیر آن می باشد، نمایندگی مستر اینتکس مفختر است که اعلام کند تا 24 ساعت پس از خرید اسختر بادی خدمات تعمیرات رایگان به مشتریان عزیز داده می شود و پس از 24 ساعت خدمات خود را با ارائه فاکتور خرید با 25 درصد تخفیف به شما عزیزان ارائه میدهد.  اما مشتریان محترمی که استخر بادی خود و یا محصول بادی خود را از فروشگاه اینتکس غیر از مستر اینتکس خریداری کرده اند نیز می توانند با ارسال محصول به تعمیرگاه محصولات بادی از خدمات تعمیر استخر بادی و تعمیرات محصولات بادی بهره مند شوند.

فروشگاه اینتکس مستر اینتکس انواع استخر بادی کودک، استخر بادی مستطیلی، استخر بادی مربعی، استخر بادی گرد، استخر بادی سرسره دار، استخر بادی اینتکس، استخر بادی بست وی را با ارائه خدمات پس از فروش به فروش می رساند.همچنین می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش استخر بادی در نمایندگی مستر اینتکس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.