استخر بادی

استخر بادی آکواریمی بست وی مدل 54121

از {{model.count}}

bestway 54121 Aquarium inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آکواریمی بست وی از بزرگترین استخر بادی تفریحی برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی دارای عمق و ظرفیت آب بالایی بوده از همین رو در میان بزرگترین استخر بادشو برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب قرار می گیرد.

استخر بادی آکواریمی بست وی بزرگترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت بست وی به عنوان یک استخر تفریحی و ریلکسیشن بوده که با دیواره های شفاف و طرح دار عرضه شده است. بدنه اصلی این استخر بادی بزرگ بست وی به صورت دو جداره طراحی شده و دارای کف ساده با رنگ آبی می باشد تا در زمان پر کردن استخر از آب جلوه زیبایی به خود بگیرد. گفتنی است که در صورت استفاده از این استخر بادی عمیق در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای قسمت کف آن به کار ببرید. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دریچه تخلیه آب در قسمت کف آن اشاره کرد تا کار را برای تعویض آب راحت تر کند. البته می توانید برای افزایش طول عمر آب درون استخر از انواع پمپ تصفیه فیلتری اینتکس نیز استفاده نمایید.

استخر بادی خانگی بزرگ بست وی با ظرفیت آب 1020 لیتری خود بهترین گزینه برای مواردی همچون تفریحات آبی کودکان بوده و از طرفی به عنوان یک فضای عالی جهت ریلکس کردن بزرگسالان در آب خواهد بود. بدنه اصلی و قسمت کف آن ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده تنها قسمت بیرونی آن از وینیل شفاف می باشد. این بدنه دو لایه مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و از طرفی در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. متریال پی وی سی دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع کردن استخر در ابعاد کوچکتر را به مصرف کنندگان می دهد. برای خرید استخر بادی آکواریمی بزرگ و عمیق بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
1020 لیتر
وزن
7.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو جداره و شفاف
دارای دیواره های مقاوم
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...