استخر ایزی ست

استخر ایزی ست کودک بست وی مدل 57326

از {{model.count}}

bestway 57326 fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست کودک بست وی یکی از سبک ترین و کوچکترین استخر پیش ساخته ایزی ست بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 2 سال مورد استفاده خواهد بود. این استخر اتوماتیک کودک دارای آبپاش بادی سرخود و دریچه تخلیه آب بوده و دارای دو طرح و رنگ متفاوت می باشد.

استخر ایزی ست کودک بست وی طرح دار از کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب شده که برای کودکان بالای 2 سال قابل استفاده خواهد بود. یکی از ویژگی های مهم در این استخر کودک می توان به قابلیت راه اندازی سریع و بدون فریم و پایه آن اشاره کرد. تنها کافیست لبه استخر را باد کرده و سپس این محصول را از آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک شکل کامل را به خود بگیرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به آبپاش بادی تعبیه شده روی بدنه اصلی با قابلیت اتصال به شلنگ آب و همچنین دریچه تخلیه آب اشاره نمود.

استخر ایزی ست بادی کودک بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل ضخیم بوده که تنها از PVC ساده بادشو برای قسمت لبه استفاده شده تا استخر از این قسمت وزن زیادی به خود نگیرد. این متریال در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. ابعاد باد شده و راه اندازی شده استخر پیش ساخته کودک برابر با (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 477 لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین برای استفاده 2 کودک به صورت همزمان مناسب خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست بادی کودک بست وی کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکسمحصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۴۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۴ کیلوگرم
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...