استخر پیش ساخته امروزه یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر آماده تولید و عرضه شده توسط شرکت اینتکس و بست وی بوده که در تنوع بالایی به وسیله فروشگاه مستر اینتکس به فروش می رسد. استخر پیش ساخته در مدل های گرد، مستطیلی، بیضی و مربعی تولید شده که از رایج ترین و پر فروش ترین آنها می توان به مدل های مستطیلی و گرد اشاره کرد. از نظر ساختار بدنه و ساختار راه اندازی نیز سه مدل استخر تولید شده که عبارتند از: استخر پیش ساخته فریمی، استخر پیش ساخته ایزی ست و استخر پیش ساخته اوال فریم. هر سه مدل از روند راه اندازی متفاوتی برخوردار بوده از همین رو در ادامه اشاره ای به روش راه اندازی آنها خواهیم پرداخت.

راه اندازی استخر پیش ساخته

نصب استخر پیش ساخته

در ابتدای مطلب می بایست به این نکته اشاره کنیم که در حالت کلی دو حالت برای نصب و راه اندازی استخر خریداری شده وجود دارد. نصب توسط مصرف کننده و راه اندازی توسط نصاب فروشگاه اینتکس. در حالت اول، خریداران می توانند با کمک گرفتن از دفترچه راهنما و مشاوره های ابتدایی که توسط همکاران ما به شما داده می شود، استخر خود را نصب کرده و استفاده کنید. دقت داشته باشید که در صورت نصب اشتباه هر قسمت از فریم و پایه ها در استخر های فریمی، پس از پر کردن از آب به این قسمت ها آسیب وارد شده و شرکت اینتکس مسئولیتی از این قبال نخواهد داشت بنابراین بهتر است برای احداث استخر پیش ساخته بزرگ در مدل های فریمی از نصاب های مجرب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید. نصاب استخر پیش ساخته مستر اینتکس، استخر خریداری شده توسط مصرف کنندگان را در بازه زمانی کوتاه و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی می کنند زیرا تجربه کافی در زمینه را دارند در نتیجه درصد خطا در نصب و راه اندازی به صفر خواهد رسید.

احداث استخر پیش ساخته فریمی

همانطور که از نام این نوع استخر آماده پیداست، برای نصب آنها نیاز به فریم و پایه های مخصوصی خواهد بود که توسط شرکت های تولید کننده همراه بدنه اصلی استخر در پکیج بسته بندی تعبیه شده اند. در مدل های مستطیلی یک سری پایه U شکل و یک سری فریم برای نصب در قسمت لبه استخر در نظر گرفته شده که به سادگی قابل اتصال به هم هستند. این پایه ها دارای سایز و نام گذاری انگلیسی بوده که بر اساس ترتیبی که در دفترچه راهنما توضیح داده شده می بایست به یکدیگر متصل شوند تا استحکام لازم را ایجاد کنند. در مدل های گرد نیز پایه ها همانند فریم های لبه بوده و بر خلاف مدل مستطیلی که به صورت U شکل هستند، به صورت ساده طراحی شده اند.

تنوع ابعاد و ظرفیت در این استخر ها بالا بوده تا به نسبت نیاز خود مدل مورد نظر را خریداری کنید. استخر های فریمی امکان احداث روکار و احداث داخل زمین را داشته تا هم به عنوان استخر پیش ساخته متحرک و هم به عنوان استخر پیش ساخته ثابت مورد استفاده قرار بگیرند.

روش احداث استخر پیش ساخته

احداث استخر پیش ساخته ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست که سبک ترین استخر آماده پرتابل محسوب شده، استخر هایی Frameless (بدون پایه) بوده که برای نصب آنها نیازی به هیچ نوع فریمی فلزی یا فایبرگلاس نخواهد بود. برای احداث استخر ایزی ست کافیست لبه بادشونده را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر خود را از آب پر کنید به صورت خودکار شکل لازم را در بازه زمانی کوتاه بگیرد. این نوع روش راه اندازی که به روش اتوماتیک نیز معروف بوده باعث شده تا استخر ایزی ست را به عنوان استخر پیش ساخته اتوماتیک نیز بشناسند. برای این استخر ها در ابعاد های مختلف نیازی به بهره بردن از نصاب فروشگاه اینتکس نخواهد بود.

احداث استخر پیش ساخته اوال فریم

استخر پیش ساخته اوال فریم نمونه ای از ترکیب استخر پیش ساخته فریمی با ایزی ست بوده که تنها در مدل بیضی شکل و با تنوع ابعاد کمتر تولید می شوند. این استخر ها نیاز به باد کردن قسمت لبه داشته و سپس می بایست فریم و پایه های مخصوص آن را به بدنه اصلی متصل کرد تا در نهایت با پر کردن استخر از آب استحکام بیشتری به خود بگیرد. این نوع استخر ایزی ست فریم دار به دلیل بیضی بودن طراحی بدنه نیاز به اتصال فریم در کنار بادشو بودن قسمت لبه خواهد بود.

جهت توضیحات بیشتر می توانید با تماس گرفتن با فروشگاه و نمایندگی اینتکس، مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کرده و سپس خرید خود را به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری انجام دهید.