شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش کاترپیلار اینتکس مدل 56599

از {{model.count}}

intex 56599 Caterpillar Sprayer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش کاترپیلار اینتکس یکی از لوازم تفریحی آبی متفاوت تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز بوده که توسط یک شلنگ آب تغذیه شده و توسط چند خروجی رنگی آب را به بیرونی اسپری می کند. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

آبپاش کاترپیلار اینتکس یکی از جدید ترین لوازم تفریحی آبی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در فضای باز عرضه شده است. این محصول در واقع دارای ساختار 360 درجه برای اسپری آب بوده و توسط چند خروجی آب لاستیکی آب را به اطرف اسپری می کند. یک دریچه ورودی آب در این محصول تعبیه شده که کافیست به این قسمت یک شلنگ آب با فشار مناسب متصل کنید تا آب به قسمت های اسپری کننده برسد. این محصول دارای ابعاد 18 در 27 سانتی متر بوده و حجم کمی برای جا به جایی و حمل دارد. متریال مورد استفاده در این آبپاش اینتکس کودک از پلاستیک فشرده و PVC بوده که در برابر آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت. برای خرید آبپاش کاترپیلار اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

قطر
18 سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
وزن
650 گرم
جنس
پلاستیکی فشرده و PVC
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای چند خروجی آب رنگی
تغذیه توسط یک شلنگ آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...