شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی کودک بست وی مدل 52384

از {{model.count}}

bestway 52384 inflatable giraffe sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی کودک بست وی با طرح زرافه، یکی از مهیج ترین اسباب بازی بادی و آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بهترین گزینه برای تفریحات هوازی کودکان بالای 2 سال در فصول گرما محسوب می شود. این محصول توسط یک شلنگ آب تغذیه شده و آب را با حجمی مناسب به فضای بیرونی خود اسپری می کند. طراحی و استفاده از رنگ های زیبا و کودک پسندانه از ویژگی های این کالا محسوب می شود.

آبپاش بادی کودک بست وی با طرح زرافه، یکی از جدید ترین اسباب بازی بادی و آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات هوازی کودکان در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع مانند یک عروسک بادی بزرگ طراحی و ساخته شده که یک آبپاش قوی روی آن تعبیه شده است. این آبپاش توسط شلنگ آب تغذیه شده و آب را با حجم مناسبی به فضای بیرون اسپری می کند. طراحی یکدست بدنه باعث شده تا توسط انواع پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین ممکن راه اندازی و مورد استفاده قرار بگیرد.

ابعاد آبپاش بادی زرافه کودک برابر با (طول: 142 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 198 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و دارای وزن بسته بندی 2 کیلوگرمی می باشد از همین رو به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده تا در برابر فشار آب و نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد بنابراین از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود. برای خرید آبپاش بادی کودک بست وی با طرح زرافه می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی این کالا را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۱۴۲ سانتی متر
عرض
۱۰۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۹۸ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...