شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی فلامینگو کودک بست وی مدل 52382

از {{model.count}}

bestway 52382 baby inflatable splash

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی فلامینگو کودک بست وی، از بزرگترین آبپاش بادی تفریحی برای تفرحیات آبی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای چند نقطه اسپری کننده آب بوده و توسط یک شلنگ آب تغذیه می شود. برای راه اندازی آن نیز می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید.

آبپاش بادی کودک با طرح فلامینگو تولید شده توسط شرکت بست وی، یکی از بزرگترین آبپاش بادی جهت تفریحات آبی کودکان بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی بدنه حلالی داشته که در قسمت فوقانی آن چند آبپاش متصل به بدنه تعبیه شده است که توسط شلنگ آب تغذیه می شوند. این محصول مناسب تفریحات آبی تابستانی بوده و جهت استفاده در فضای باز تولید شده است. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 340 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 193 سانتی متر) بوده و قسمت میانی آن فضایی برای رد شدن از زیر آب اسپری شده دارد.

جنس و متریال ساخت آبپاش بادی خانگی کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بهترین متریال برای تولید انواع محصولات بادی محسوب می شود. این متریال در برابر فشار آب و نور آفتاب مقاومت بالایی داشته از همین رو در صورت استفاده در فضای باز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. متریالی با قابلیت تعمیر و استفاده مجدد که وزن 4.3 کیلوگرمی داشته از همین رو می توان با کمترین حجم به دلیل انعطاف بالای بدنه در مسافرت ها نیز حمل و استفاده کنید. برای خرید آبپاش بادی فلامینگو کودک بست وی کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

طول
۳۴۰ سانتی متر
عرض
۱۱۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۹۳ سانتی متر
وزن
۴.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...