شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی طرح بستنی بست وی مدل 52379

از {{model.count}}

bestway 52379 ice cream sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی طرح بستنی بست وی مدل 52379 یک اسباب بازی بادی می باشد که از سری محصولات بادی Bestway است. این محصول یک وسیله بازی برای کودکان بوده و تولید شده از وینیل می باشد. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از 58×46×117 سانتی متر. در ادامه می توانید اطلاعات کامل تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

آبپاش بادی طرح بستنی بست وی مدل 52379 یک وسیله تفریحی بسیار زیبا می باشد که از سری تولیدات شرکت Bestway بوده و در سال 2021 در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول مناسب برای بازی و تفریح کودکان طراحی شده است که می تواند اوقات فراغت پر از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. این محصول به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد و همینطور کیفیت بسیار خوب، توانسته است تا فروش فوق العاده ای را داشته و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. همانطور که در تصاویر پیداست، این آبپاش بادی به صورت یک بستنی قیفی طراحی شده است. در قسمت بالای این محصول یک آبپاش تعبیه شده است و در دیواره آن نیز میله  بادی قرار داده شده است که برای بازی پرتاب حلقه تعبیه گردیده است.

جنس بدنه این آبپاش بادی بست وی همانند دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود، متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی است. این متریال از مقاومت بسیار خوبی را در مقابل تابش مستقیم خورشید دارا می باشد. از دیگر مزیت های این متریال می توان به قابل تعمیر بودن آن نیز اشاره نمود. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 58 سانتی متر، عرض: 46 سانتی متر و ارتفاع: 117 سانتی متر. شما می توانید برای خرید آبپاش بادی بست وی از طریق وبسایت مستر اینتکس اقدام نمایید و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۸ سانتی متر
عرض
۴۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۷ سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای حلقه پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...