شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی بست وی مدل 52381

از {{model.count}}

bestway 52381 sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی بست وی مدل 52381 از سری محصولات تفریحی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد این محصول یک آبپاش و یک وسیله بازی مهیج برای کودکان می باشد که دارای طراحی برگرفته شده از کاکتوس دارد، برای خرید و قیمت آبپاش بادی بست وی مدل 52381 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی مخصوص کودکان و بزرگسالان می باشد که لوازم تفریحی بسیار زیادی برای کودکان نیز تولید کرده است که توانست به شهرت بالایی در این زمینه برسد و موفقیت های زیادی را کسب کند. این وسیله بازی بادی یک آبپاش است که با اتصال شیلنگ آب به آن از بالای آن آب فوران میکند. طراحی این محصول برگرفته شده از کاکتوس می باشد که در بالای سر این کاکتوس آب پاش قرار گرفته شده است، شایان ذکر است که دست های این کاکتوس مناسب برای حلقه بازی ساخته شده است که با حلقه بادی های قرار گرفته شده در بسته بندی این محصول می توانید این بازی را انجام دهید، این محصول می تواند ساعات خوشی را برای کودک شما رقم بزند، با وجود آبپاش و حلقه های بازی یک تفریح بی نظیر و میهج برای کودک شما می شود.

ابعاد این آبپاش بادی کودک بست وی برابر است با 105×60×105 سانتی متر که ابعادی مناسب برای آبپاش بادی می باشد.بدنه این محصول از پی وی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابل تعمیر مجدد است و در صورت بروز هر گونه مشکل قابل حل و تعمیر خواهد بود. به دلیل وجود آب در کف این محصول بر روی زمین استوار قرار گرفته می شود و از افتادن آن وارونه شدن جلوگیری میکند. برای خرید آبپاش بادی بست وی مدل 52381 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ارتفاع
105 سانتی متر
عرض
۶۰ سانتی متر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
قابل اتصال به شلنگ
ضدپوسیدگی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...