شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

یخچال بادی استخری بست وی مدل 43191

از {{model.count}}

bestway 443191 inflatable cool box

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

یخچال بادی استخری بست وی، یکی از پر طرفدار ترین شناور بادی جهت حفظ دمای خوراکی ها و نوشیدنی های سرد بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این یخدان بادی بست وی از ظرفیت 34 لیتری برخوردار بوده و دارای درب با بست چسبی، محفظه های مخصوص بطری و دستگیره های حمل می باشد.

یخچال بادی استخری بست وی، یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین لوازم بادی در زمینه شناور بادی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این یخچال بادی شناور به صورت مستطیلی بوده و دارای مخزنی با ظرفیت 34 لیتر می باشد. این مخزن برای نگهداری و حفظ دمای انواع غذای سرد، نوشیدنی ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن یخدان بادی بست وی از یک درب بادشو بهره مند بوده که توسط بست چسبی کاملا بسته می شود. روی بدنه اصلی نیز 4 عدد محفظه بطری و قمقمه و دو دستگیره جهت حمل تعبیه شده که از خصوصیت های پر کاربردی محسوب می شود.

ابعاد یخچال بادی بزرگ بست وی برابر با (طول: 88 سانتی متر، عرض: 67 سانتی متر، ارتفاع: 52 سانتی متر) بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 1.2 کیلوگرمی عرضه می شود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده و به دلیل ایجاد حالت عایق برای مخزن خود، امکان حفظ دمای خوراکی های سرد را فراهم می سازد. جنس بدنه ای که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاومت بالایی داشته و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع می شود بنابراین به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید یخچال بادی استخری بست وی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۸۸ سانتی متر
عرض
۶۷ سانتی متر
ارتفاع
۵۲ سانتی متر
ظرفیت
۳۴ لیتر
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای درب
محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...