لوازم یدکی استخر پیش ساخته

گرمکن برقی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28684

از {{model.count}}

intex 28684 electric pool heater

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

گرمکن برقی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از پر فروش ترین لوازم جانبی انواع استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که امکان گرم کردن آب استخر شما را تا 5 درجه سانتی گراد فراهم می سازد. این محصول بسیار سبک و کمجا بوده و قابل استفاده برای انواع استخر ایزی ست و فریم با حداکثر ابعاد 366 سانتی متر خواهد بود.

گرمکن برقی استخر پیش ساخته اینتکس از پر فروش ترین لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که که قابل استفاده برای انواع استخر پرتابل تا ابعاد 366 سانتی متر می باشد. این محصولا با برق 220 ولت کار کرده و قدرتی برابر  با 2.2 کیلو وات دارد از همین رو آب استخر شما را می تواند با توجه به سایز ذکر شده تا 5 درجه سانتی گراد آب را گرم کند.

ابعاد این گرمکن استخر اینتکس برابر با 25 × 45 سانتی متر بوده و دارای وزن سبک 3.5 کیلوگرمی می باشد. این دستگاه توسط شلنگ های آب و بست های مخصوص خود به راحتی به انواع استخر پیش ساخته قابل اتصال خواهد بود. پس از روشن کردن آن، با توجه به قدرت مکش خود، آب استخر را وارد هیتر کرده و سپس پس از گرم کردن آن به استخر باز می گرداند. برای خرید گرمکن استخر پیش ساخته اینتکس می توانید این کالا را از نمایندگی اینتکس به روش تلفنی و یا آنلاین خریداری کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
قدرت
۲.۲ کیلو وات
سایر ویژگی ها
کم مصرف
گرم کردن آب تا ۵ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...