اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک بست وی مدل 52152

از {{model.count}}

bestway 52152 inflatable toy

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی کودک بست وی از سری اسباب بازی بادی های شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید شده است. این محصول در سه طرح فیل، شیر دریایی و زرافه تولید شده و جنس بدنه آن از وینیل می باشد. مواد قسمت کف از شن بوده که استحکام آن را افزایش داده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

کیسه بوکس بادی کودک بست وی مدل 52152 یکی از اسباب بازی بادی های بسیار زیبا و جذاب می باشد که به وسیله شرکت bestway در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردید. این محصول یک وسیله سرگرم کننده بسیار مناسب برای کودکان بوده که آن ها می توانند به وسیله این محصول سرگرمی های پرتحرکی را به همراه دوستان خود تجربه بنمایند. جنس بدنه این اسباب بازی بادی، همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. این متریال کاملا ضد آب بوده و از دوام کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. قسمت کف این محصول پر شده از شن ریز بوده که موجب گرفتن آن به صورت ایستاده خواهد شد. این مواد سبب حفظ تعادل کیسه بوکس بادی شده و پس از هر ضربه ای که کودک به آن وارد می کند، دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد. 

این کیسه بوکس کودک در سه طرح مختلف طراحی و تولید شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول در طرح هایی نظیر فیل، زرافه و شیر دریایی طراحی گردیده است. طرح های آن به حالت کارتونی بوده و برای کودکان از جذابیت بسیاری برخوردار می باشد.  ابعاد این محصول نیز همانطور که در مشخصات محصول درج شده است عبارت است از قطر: 90 سانتی متر و ارتفاع: 68 سانتی متر. البته بسته به طرح کیسه بوکس ابعاد آن نیز کمی تغییر می کند. وزنی که این محصول داراست 900 گرم بوده که وزنی سبک محسوب شده و به آسانی قابل جابجایی می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و همینطور اطلاع از قیمت کیسه بوکس بادی و یا راهنمایی درباره خرید کیسه بوکس بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
83 - 90 - 91 سانتی متر
ارتفاع
65 - 67 - 68 سانتی متر
وزن
900 گرم
جنس بدنه
وینیل
مواد کف
شن ریز
سایر مشخصات
دارای سه طرح فیل، شیر دریایی و زرافه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...