اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی طرح دایناسور مدل 52287

از {{model.count}}

bestway 52287 kids boxing toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی طرح دایناسور مدل 52287 یک اسباب بازی بادی می باشد که توسط شرکت Bestway تولید شده است. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. در ادامه توضیحات می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

کیسه بوکس بادی طرح دایناسور مدل 52287 از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که برای اولین بار در سال 2021 تولید و روانه بازار شد. همانطور که از نام آن پیداست، ای محصول در سه طرح دایناسور طراحی و تولید شده است که می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این نوع از طراحی در میان کیسه بوکس های بادی بسیار منحصر به فرد و خاص است.

کودکان می توانند به وسیله این وسیله بازی‌، به تفریحات پر تحرک درون منزل پرداخته و اوقات فراغت سرشار از نشاطی را سپری کنند. این محصول می تواند جایگزینی بسیار مناسب برای بازی های کم تحرک کامپیوتری به شمار رود. جنس بدنه کیسه بوکس بادی کودک همانند دیگر محصولات بادی، تولید شده از وینیل می باشد. این متریال دارای دوام بالایی بوده و در مواقع پارگی و یا سوراخ شدن به راحتی قابل تعمیر می باشد. این محصول قابل استفاده درون منزل، اتاق کودک، محوطه باز همانند حیاط و ... و همینطور مهد کودک ها می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۰ سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
وزن
۳۶۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...