اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی بچگانه بست وی مدل 52288

از {{model.count}}

bestway 52288 baby inflatable punching bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی بچگانه بست وی با طرح آدمک، یکی از پر طرفدار ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول کیسه بوکس بادی آبی محسوب شده زیرا برای قرار گرفتن در حالت ایستاده از یک مخزن آب در قسمت کف خود بهره می برد. این کالا در سه طرح مختلف با رنگ های جذاب نیز عرضه شده است.

کیسه بوکس بادی بچگانه بست وی در طرح آدمک، یکی از پر طرفدار ترین اسباب بازی بادی تفریحی برای کودکان سنین بالای 3 سال بوده که در سه طرح مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه شد است.این محصول دارای مخزن کوچک آب در قسمت کف بوده که برای گرفتن حالت ایستاده می بایست این قسمت را از آب پر کنید تا پس از وارد کردن هر ضربه به این کیسه، به حالت اولیه خود برگردد. این محصول ارتفاعی برابر با 102 سانتی متر در حالت باد شده داشته و وزن آن بدون پر کردن مخزن آب به 273 گرم می رسد که بسیار سبک و کمجا خواهد بود.

کیسه بوکس بادی آبی بست وی ساخته شده از متریال PVC با رویه نرم بوده که در برابر ضربه های وارد شده، نور آفتاب و برخورد آب مقاوم خواهد بود. این متریال بسیار سبک و کمجا بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. با توجه به جذابیت استفاده از این محصول بادی، می توان از آن در اتاق خواب کودک، در فضای باز منزل، مهد کودک ها و ... استفاده نمود. برای خرید کیسه بوکس بادی بچگانه بست وی در طرح آدمک می توانید سفارش خود را به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری ثبت کنید.

ارتفاع
۱۰۲ سانتی متر
وزن
۲۷۳ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...