اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل 44669

از {{model.count}}

intex 44669 inflatable punching bag

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
291,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل 44669 ، یک اسباب بازی بادی ساخته شده توسط برند اینتکس ،این محصول در سه طرح متنوع تولید شده است که میتواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. برای خرید کیسه بوکس بادی می توانید از نمایندگی اینتکس در تهران اقدام کنید. مستر اینتکس محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. جنس بدنه ی این کیسه بوکس بادی اینتکس از پی وی سی می باشد.

کیسه بوکس بادی یکی از محصولات تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که برای کودکان تولید کرده است، این کیسه بوکس دارای ساختاری بسیار جالب است. شاید بر این باور باشید که در صورت بازی کردن کودک شما با این محصول ممکن است که کیسه بوکس تعادل نداشته باشد و پرت یا جا به جا شود. اما اینتکس فکر این مسئله را کرده است. قبل از باد کردن این محصول باید کف آن را که قسمت جداگانه ای می باشد را پر از آب کنید و پس از آن کیسه بوکس را باد کنید و از آن استفاده کنید که در صورت بازی کردن با آن بر روی زمین ثابت می ماند. 

این محصول دارای سه طرح مختلف می باشد که یکی از آنها طرح اژدها، دلفین و پلنگ که مناسب برای همه کودکان می باشد. البته قبل از خرید میتوانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به خرید کیسه بوکس بادی کنید. ابعاد این کیسه بوکس بادی برابر است با 90 سانتی متر به ارتفاع و 60 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای کیسه بوکس می باشد. جنس بدنه ی این کیسه بوکس از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارد. 

برای خرید و قیمت کیسه بوکس بادی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به خرید فرمایید. فروشگاه مستر اینتکس اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد.

قطر
60 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
دارای مخزن آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...