چادر بازی کودک و کلبه بادی

کلبه بادی کودک اینتکس مدل 48635

از {{model.count}}

intex 48635 Baby inflatable hut

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کلبه بادی کودک اینتکس با طرح پرنسس یکی از انواع چادر بازی بادی کودک برای تفریحات خانگی مدل دخترانه با قابلیت باز شدن و به همراه یک مبل بادی کودک و زیرپایی بادی جهت استراحت های سطحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

کلبه بادی کودک اینتکس طرح پرنسس یکی از متفاوت ترین کلبه بادی تولید شده برای تفریحات خانگی سنین کودکان بخصوص برای دختران بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. کلبه بادی به عنوان یکی از چادر بازی کودک یکی از پر فروش ترین محصولات تفریحی محسوب شده به همین دلیل استقبال زیادی از آنها می شود. طراحی و ساختار بدنه اصلی این محصول مشابه یک کلبه بوده که امکان باز شدن از قسمت میانی را دارد از همین رو دارای طراحی و ساختار بدنه متفاوتی می باشد. این کلبه بادی کودک دارای کفی بوده تا در صورت استفاده در فضای باز به همراه یک زیرانداز مواردی همچون نفوذ آب و یا کثیف شدن فضای داخلی در این قسمت وجود نداشته باشد.

یک درب بزرگ و دو پنچره روی بدنه اصلی تعبیه شده تا علاوه بر ورود و خروج راحت در این کلبه در حالت بسته هوای درون این محصول به خوبی تهویه شود. هر دو قسمت اصلی توسط یک دریچه باد راه اندازی شده به همین دلیل برای راه اندازی این کلبه نیاز به باد زدن از دو قسمت متفاوت می باشد. همراه این محصول یک مبل بادی کوچک و یک زیرپایی بادی در نظر گرفته شده که این مجموعه این کلبه بادی را تکمیل کرده است. گفتنی است که مبل همراه این محصول نیز طراحی گرد داشته و قسمت کف آن کمی گود ساخته شده است تا در زمان استفاده عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد. برای راحتی بیشتر کودکان در زمان استفاده از مبل نیز یک زیرپایی بادی مجزا در نظر گرفته شده که به تنهایی نیز قابل استفاده خواهد بود.

جنس بدنه و متریال به کار برده شده در این کلبه بادی و مبل همراه خود از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دولایه بوده که در برابر عواملی مانند برخورد آب و حتی نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. متریالی سبک با انعطاف پذیری بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم ساخته تا به راحتی امکان جا به جایی و حمل آن فراهم باشد. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی اشاره کرد. کلبه بادی اینتکس کودک دارای ابعاد (طول: 124 سانتی متر ، عرض: 109 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات دو کودک به صورت همزمان می باشد. با توجه به ابعاد و ساختار بدنه این کلبه بادی مناسب برای سنین 2 تا 6 سال خواهد بود. برای خرید کلبه بادی کودک اینتکس طرح پرنسس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
124 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
5.9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو تکه متصل شده
دارای یک درب و دو پنجره
دارای مبل بادی
دارای زیرپایی بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...