شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

کش شنا استخری بست وی مدل 26033

از {{model.count}}

bestway 26033 swimulator resistance trainer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کش شنا استخری بست وی یکی از جدید ترین و پر کاربرد ترین لوازم شنا و تفریحی ورزشی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. این محصول قابلیت اتصال و استفاده به انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی را داشته و برای افراد با جثه های متفاوت می توان استفاده کرد.

کش شنا استخری بست وی یکی از جدید ترین لوازم تفریحی ورزشی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین لوازم شنا و تفریحات آبی شناخته می شود. این محصول در واقع طراحی و ساختاری مشابه با کش های ورزشی روی زمین داشته با این تفاوت که از متریال مقاوم در برابر آب بهره مند است از همین رو قابلیت اتصال به انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی را خواهد داشت. بست های مقاومی که برای بند کشی در نظر گرفته شده امکان اتصال به بدنه اصلی و یا فریم انواع استخر ها را خواهد داشت.

بست کمر این کش ورزشی شنا بست وی قابلیت تنظیم بین 65 الی 110 سانتی متر را داشته بنابراین برای جثه های متفاوت قابل استفاده خواهد بود. طول کش و بند اصلی آن نیز به 4 متر رسیده اما می توانید از مقدار آن کم کنید تا در استخر های کوچکتر نیز قابل استفاده باشد. این محصول در پکیج بسته بندی شده و با وزن 400 گرمی عرضه می شود. برای خرید کش شنا استخری بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمایید.

طول
تا ۴ متر
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
کش نخی
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...