لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور سولار استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 58173

از {{model.count}}

bestway 58173 above ground pools cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور سولار استخر پیش ساخته گرد بست وی، از جدید ترین درپوش محافظتی برای فضای داخلی و آب درون انواع استخر گرد با قطر 549 سانتی متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت حفظ دمای آب استخر، افزایش دما تا 2 الی 3 درجه توسط جذب گرمای آفتاب و همچنین جلوگیری از ورود زباله به آب را خواهد داشت.

کاور سولار استخر پیش ساخته گرد سایز بزرگ بست وی، از جدید ترین درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد محسوب شده که برای پوشش فضای داخلی و آب درون استخر مورد نظر و حفاظت از آن مورد استفاده قرار می گیرد. این کاور خورشیدی استخر دارای قابلیت جذب گرمای آفتاب و افزایش دمای آب تا 2 الی 3 درجه سانتی گراد بوده و از طرفی مانع از ورود زباله های مختلف به آب می شود. این محصول در میان یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته قرار گرفته زیرا که در حفظ دمای آب استخر نیز موثر خواهد بود. قطر آن به 527 سانتی متر رسیده و تنها برای استخر گرد فریمی با قطر 549 سانتی متر استفاده می شود. محصولی که در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید کاور سولار استخر پیش ساخته بست وی می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۵۴۹ سانتی متر
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...